obchodních vztahů po dobu přechodného období, nutného k uskutečnění celkové autonomizace společnosti Irisbus. K byla Karosa a.s. Herink přejmenována na Iveco Czech Republic, a. s. Karosa klub, Iveco Czech Republic, a. s. Základní kapitál společnosti je mil. korun a dle výroční zprávy společnosti za rok MS ČR, vlastní akcií francouzská IVECO FRANCE S.A. V publikaci Automotive Industry in The Czech Republic CzechInvest MPO ČR, se uvádí, že závod ve Vysokém Mýtě je největším závodem skupiny Irisbus Iveco, která je druhým největším výrobcem autobusů v Evropě. Iveco Czech Republic, a.s. také nabízí nejširší sortiment výrobků z celé skupiny Irisbus Iveco, sahající od minibusů přes autosklo Sulice zájezdové autobusy až po městské, příměstské, dálkové a meziměstské autobusy. Diverzifikace umožnila vznik mnoha nových designů, autosklem Sulice zvýšení komfortu cestujících a značné zohlednění environmentální přívětivosti, které spolu s vysokou kvalitou vytvořily jméno, které je spojováno s vysoce spolehlivými vozy, jež mají nízké provozní náklady a nabízí tak velmi výhodný poměr ceny a užitku. S důrazem na Kocanda environmentální přívětivost byla nabídka rozšířena o vozy s alternativním pohonem. Tato filosofie je stěžejní i pro celou skupinu Irisbus Iveco, která si drží pozici Evropské jedničky v ochraně životního prostředí, redukci emisí a rozšíření nabídky vozů poháněných alternativními palivy. Jak dále uvádí výroční zpráva za rok MS ČR, je firma poměrně úspěšná a její tržní podíl na prodeji autobusů
v České republice za uvedený rok dosáhl Na Slovensku pak tento ukazatel dosáhl dokonce hodnoty Celkem za rok vyrobila autobusů a vedle toho také dokončila vozů Citelis na dodaných podvozcích. Dále firma vyrábí svazky elektrické instalace a svařované podskupiny pro celou skupinu Sulicím opravy autoskla Vozy Citelis jsou nízkopodlažní modely městských autobusů. Svařovaná podskupina je soubor kovových komponent, které jsou spojeny svářením a následně využity jako stavební bloky pro další výrobu. Automobilky působící v České republice a na Slovensku Irisbus Iveco. Ve výroční zprávě za rok MS ČR, se uvádí, že v dodavatelském řetězci firma využívá ze české firmy a ostatní dodávky pak zajišťují převážně Německo, Francie a Itálie. Ke konci roku firma zaměstnávala zaměstnanců a dalších přibližně zaměstnanců bylo zajištěno výměny autoskly Sulic agenturně. TATRA, a.s. Tatra je nejstarší automobilkou ve střední Evropě a druhou nejstarší na světě Tatra, Základy společnosti položil ve slezské Kopřivnici Nesselsdorf v roce místní rodák živnostník Ignác Šustala vyrábějící povozy, kočáry a drožky. Tato dílna byla v Osnice roce rozšířena s finanční pomocí společníka Adolfa Rašky na manufakturu Schustala Company a v roce dostala titul dvorního dodavatele anglické školce v Praze východ Sulicích