řidiče, výkonem vozidla, ale také danými okolnostmi předjíždění pomalejších vozidel, Pokud má řidič pocit, že není toto nařízení striktně vymáháno a jeho rychlá jízda je tolerována, bude jezdit rychleji a stává se pro své okolí nebezpečnějším. Předpoklad vychází Herink z teorie rozbitých oken, kterou vyslovili WILSON a KELLING Obr. Velikost brzdné dráhy vozidla v různých počátečních rychlostech Převzato z SVENSON et al., Rychlost by měla být kontrolována a postihována striktně, neboť výrazně prodlužuje brzdnou dráhu vozidla, a tedy i možnost reakce na změnu situace. Obr. znázorňuje délku a průběh brzdné dráhy od okamžiku a místa vozidla, kdy si řidič všimne překážky a oprava autosklo Dobřejovicím začne brzdit. Znázorněny jsou rychlosti od do kmh, přičemž je započtena i reakční doba řidiče. Kontrola překračování rychlosti je možná mnoha způsoby zpřísněním a posílením policejních hlídek, měřením rychlostními radary či kamerovými systémy. Radar jako Osnice nástroj k měření rychlosti byl vynalezen v roce a od té doby se rozšířil do celého světa. Elvik conducted a beforeafter study of the effects Dobřejovice autosklu of the program on collisions, controlling for general trend and regression to the mean. The study found a statistically significant reduction in injury collisions. Further analysis revealed that the effect varied with the frequency of collisions at different sites. The higher the number of collisions before the program, the greater the effect. Overall, photo radar as an automated speed enforcement device has been tested, piloted, and
implemented in a number of jurisdictions. Studies suggest that photo radar is effective in reducing speed at the photo radar deployment sites. CHEN et al., Dodržování dopravních předpisů je kontrolováno také kamerovými systémy různého typu. Umisťují se například na světelné křižovatky, kde zaznamenávají řidiče projíždějící na červenou. Postihování těch řidičů, jež porušují dopravní přepisy, by mělo plaváním dítěte Prahou východ Dobřejovicemi