by se však více hodila jiná metoda než dotazníkové šetření. Na druhou stranu je třeba zmínit, že není nutné vnímat skupinu rodina, přátelé a známí jako nějakou konkurenci ke car sharingu. Opět můžeme připomenout jistou neortodoxnost, která může být spojena se životem bez automobilu či snahou o jeho vedení. Librová, Je přece stále lepší, aby si člen car sharingu občas půjčil auto od známého, Praha 18 než aby si byl nucen koupit vlastní vůz. Záleží samozřejmě na vzájemném poměru toho, jak často využívá daná domácnost car sharing a jak často auto od známých, ale obě dvě skupiny se mohou snadno doplňovat a mohou zaručit právě to, že se uživatel opravdu rozhodne žít bez vlastního automobilu a nikdy si jej nekoupí. A to je také cílem car sharingu. Reflexe vlivu car sharingu Reflexe vlivu car sharingu na životní prostředí V rámci této otázky v dotazníku otázka č. jsem respondentům nabídl sadu několik výroků a oni měli odpovědět, zda s autosklo Bořanovice výrokem souhlasí či nikoliv. U každého výroku byla možná odpověď v rámci pěti kategorií souhlasu, tedy souhlasím silně, souhlasím, nevímnejsem si jistý, nesouhlasím a silně nesouhlasím. Respondenti nejjednoznačněji u car sharingu hodnotí úsporu při výrobě automobilů s Bořanovicích autosklu výrokem, že díky car sharingu je třeba vyrobit méně aut silně souhlasilo a slabě souhlasilo dalších osob. Další relativně jednoznačné Ládví mínění mají respondenti o tom, zda díky car sharingu potřebujeme méně infrastruktury. Zde jich souhlasilo z toho silně, slabě. Další
pozitivní dopady opět respondenti vnímají podobně o možnosti výběru nejvhodnějšího auta podle účelu cesty je přesvědčeno osob, přitom autosklech Bořanovic z toho silně. O tom, že uživatel car sharingu jezdí autem méně než průměrný řidič, je přesvědčeno osob, z toho silně. Je tedy pravděpodobné, že si většina členů Autonapůl dobře uvědomuje obecné pozitivní přínosy car sharingu pro společnost nebo životní soukromé jesličky u Prahy východ Bořanovic