nepřevažují nad zápory a jejich následky. To však neznamená, že nejezdím autem a nevyužívám jeho výhod. Jen si osobně myslím, že by se Ládví mohl jeho provoz a využitelnost více zefektivnit dobrou podporou od vlády, aby se jeho hlavní účelnost přepravy stala opět podstatnou pro autosklo Ládví lidi, kteří žijí v malých obcích a městech, kde není kvalitní hromadná doprava. Tím, že se politická společnost zabývá pouze dopravou ve velkých městech, se opatření týká pouze zdražení pohonných hmot. Na to opět doplácí lidé v maloměstech, kde ceny budou stále vyšší. Narozdíl od lidí, žijících například v Brně, nemají na výběr, jakým způsobem pojedou do práce nebo pro potraviny. Ty musí nakupovat často na celý týden a ne jen do následujícího dne. Přínos automobilismu lepší časová dostupnost člověk není závislý na jízdních řádech hromadné dopravy pohodlnost člověk nemusí cestovat s jinými lidmi snadnější přeprava většího počtu zavazadel v případě přepravy autobusem se za zavazadla musí doplácet dostupnost skoro do všech koutů republiky v případě problému se dá v automobilu přečkat noc rozvoj turismu v republikovém měřítku automobilový průmysl dává lidem zaměstnání např. pohonné hmoty těžba, doprava, Vychovatelna výroba, distribuce automobilový průmysl výroba součástí automobilů stavební firmy stavby silnic a dálnic, mostů, tunelů a další výměna autoskel Ládví poskytuje lidem jakousi bublinu, která tvoří jejich intimní svět dělá stěnu mezi nimi a okolním světem Zaměstnanost a produkce Jak se dá
definovat vyspělá společnost či stát Řekl bych, že na tuto otázku lze odpovědět mnoha způsoby. Ale vždy jde o to, co si daný výzkumný tým určí jako základ vyspělé kultury. Někdo určí za základ vyspělosti gramotnost, znalost cizích jazyků, rozvinutí služeb ve státě, Bulovka politický systém atd. Možným ukazatelem se však může určit zaměstnanost, produkce aut a míra automobilizace. Nejprve se zaměřím na zaměstnanost, ta má ovšem specifické parametry pro určení vyspělosti země. I v zemích třetího světa pracují lidé, ale jsou evidováni Českomoravská jako malozemědělci. Proto, aby byly vyspělou zemí, potřebují velké zastoupení lidí v sekundárním a terciálním sektoru. Primární by měl oproti tomu zaměstnávat do produktivních lidí. Je pravda, že svou měrou automobil zasahuje do všech tří sektorů, ale do druhého a třetího zasahuje nejpodstatněji. V sekundárním se automobil vyrábí, v tomto odvětví je zaměstnáváno nejvíce lidí u nás. Probíhá zde cvičení s dětmi Praha 8 Ládví