než dvojnásobek lidí umřelo od roku v Americe na důsledky dopravních nehod, než bylo zabito ve všech válkách v historii USA Katie Alvord, Nikdy nejezděte rychleji než je schopen letět váš anděl strážný. Neznámý autor, Nejčastějšími příčinami je překročení povolené rychlosti, nepozornost, nepříznivé podmínky na silnici, předjíždění, a další. Nejvyšší úmrtnost při dopravních nehodách je v Saudské Arábii. Světová zdravotnická organizace zjistila, že SA je číslo jedna v úmrtí dospělých ve věku od Reportáž od Saudi daily Arab News zjistila, že zemřelo a víc než bylo zraněno v dopravních nehodách v letech a ČTK, Podle Světové zdravotnické organizace údaje z roku jsou dopravní nehody příčinou úmrtí lidí ve věku od pěti do let. Téměř polovina z miliónu lidí, kteří každoročně zemřou v Ládví dopravním provozu, jsou chodci, cyklisté a motocyklisté. Více než procent úmrtí na následky dopravních nehod připadá podle statistiky na autosklo Dolní Chabry rozvojové země. V některých chudých státech tvoří téměř čtyři pětiny obětí lidé, které WHO označuje jako ohrožené účastníky dopravního provozu což jsou osoby, které cestují jiným způsobem než autem. Přehled, který vychází z dat za rok rovněž uvádí, že každoročně je při dopravních nehodách zraněno asi miliónů lidí. Značnou část z toho tvoří podle WHO zranění s doživotními následky Vychovatelna ČTK, Silnice smrti Yungas Road Silnice smrti také známá jako Yungas Road v Bolívii se pyšní smutným prvenstvím v počtu mrtvých za jeden rok autosklech Dolní Chabry
Obr. Sedmdesátikilometrová cesta spojuje města La Paz a Coroico. Místy průjezd komplikuje šířka cesty, kde projede jen jedno auto. Déšť, mlha, chybějící zábradlí, kluzký povrch od drolící se horniny násobí riziko nehod. Odhaduje se, že zde ročně zemře až lidí autosklo Dolní Chabry Poštolková, Pomníčky u silnic Tato vyjádření smutku a kritiky nad nesmyslnou ztrátou života, která mají podobu jednoduchých křížů, Bulovka věnců na stromech či patnících, se objevují v Evropě, Americe i Austrálii. Jsou fenoménem relativně novým, jelikož se začaly v západních zemích více vyskytovat až v devadesátých letech století. Tyto pomníčky obětem Obr. dopravních nehod jsou umístěny přímo v místě, kde se nešťastná událost stala, a upozorňují na riziko, které v sobě cesta automobilem nese. Mohou také symbolizovat i určitý