nespočet černých taxíků black cubs obr Tyto vozy jsou navržené tak, aby mohly převážet šest osob v zadní části vozidla, zatímco zavazadla jsou v přední části vozu vedle řidiče. Bydlela jsem v prominentní čtvrti ve Westminsteru, velice blízko Buckinghamskému paláci. Ďáblicím autosklem Tento fakt se odrazil i na kvalitě vozového parku,jímž jsem byla obklopena. Před domy byla zaparkovaná auta luxusních značek s krásným designem BMW, Audi Lexusy, Alfy Romeo, Porsche, atd. Celkově se mi ovšem doprava v centru Londýna zdála dosti nebezpečná a neklidná Viníky Ládví rozruchu byli řidiči taxíků black cubs, kteří se vždy s vervou a dravostí rozjeli na semaforech v momentě, kdy se rozsvítila zelená barva. V ulicích se pohybovali strážníci pochůzkáři, kontrolujíc parkovací lístky. Na venkově, v jihozápadní Anglii, mne překvapily mnohdy jednoproudové, úzké venkovské cesty obr Častokrát se stalo, že se potkala dvě vozidla v protisměru a jedno muselo couvat až metrů na místo, které bylo provizorně vyhrazené pro tyto nenadálé situace. Mnohokrát byly za volantem ženy velice šikovné řidičky. Co se povahy řidičů týče všichni se na sebe usmívali, mávali na sebe ve znamení díků a celkově byli velmi mírní a neagresivní. Fakta o automobilismu autosklo Ďáblice Keller V této kapitole uvádím fakta a výsledky průzkumů, které mne zaujaly v dílech Jana Kellera a v knize CARtoons Průzkum z roku na základě britské studie zjistil, že děti jsou stejně závislé na autech jako jejch rodiče. dívek, chlapců tvrdí, že by pro ně bylo Praha 18
těžké představit si život bez auta. Když překročí věk let, je pozdě, dítě už se stalo součástí automobilové kultury. Sina Arnold and opravy autoskla Ďáblicích Domenica Settle Singer, s V USA je automobilový průmysl jeden ze šesti nejčastějších pracovních příležitostí. Ve Francii přestavuje automobilismus v nejširším slova smyslu včetně dopravní policie či redaktoři časopisů pro motoristy téměř pracovních míst. V Německu u Vychovatelna milionů ekonomicky aktivních živí automobilismus milionů, z toho v automobilkách dělníků a úředníků, zbytek firmy a úřady, které mají spojitost s automobilismem. Zanedbatelná část se podílí na výstavbě silnic a dálnic. Ještě ve letech bylo lidí třeba k výstavbě a zbylo na stroje. Nyní je to obráceně Keller, s Jan Keller ve své knize Naše cesta do prvohor vysvětluje pojem Černí pasažéři. Jedná se o výměna autoskel Ďáblic uživatele aut, kteří neplatí externality. Externality jsou např. úhrada za údržbu infrastruktury, nezaplacená ztráta, vzniklá záborem půdy, např pro potřeby parkovišť nebo dálnic, část z dopravních nehod, které nestačil zaplatit viník, nebo nebyly uhrazeny pojišťovnou.