Špatný stav silnic, velmi řídký výskyt servisů a benzínových pump a stále velmi vysoká cen automobilu, byly hlavní důvody malé autosklo Bulovka popularity automobilu. Ovšem ve Francii se tomuto vynálezu dostalo obrovské oblíbenosti, s čímž souvisela také rychlá technická evoluce a Bulovka počátky opravdového automobilového průmyslu a jeho výroby ve větším množství. Masová výroba automobilů Jak jsem již zmínil v minulém oddílu této práce, automobilová produkce na přelomu století se nesla ve znamení ruční výroby a věnování velkého množství času a úsilí každému z vyrobených kusů. Každý z tehdejších pracovníků rozuměl perfektně jeho práci a velmi často pracovali jako soukromníci pouze najati automobilovou firmou. Základní argument pozdější masové výroby, že náklady na vyrobenou jednotku prudce klesají s vyrobeným množstvím, pro tento typ produkce jednoduše neplatil. Přesný případ takovéto výroby byla francouzská firma PL. Pokud by tento producent dokázal vyrobit ročně identických vozů, náklady na jeden vůz by nejspíše neklesly pod náklady na jeden vůz při výrobě vozů ročně. Dodavatelé PL nepoužívali stejné jednotky míry a tehdejší stroje nedávaly tzv. Red flag laws. Jednalo se o restriktivní zákony vůči Vychovatelna prvotním automobilům v Británii stanovující jejich maximální rychlost na komunikacích na milh a přikazovaly přítomnost člověka, autosklo Bulovka kráčejícího yardů napřed, který upozorňuje ostatní účastníky provozu. Do jejich přepsání v roce investoři projevovali minimální
zájem o automobilový průmysl Velké Británie. Laux, J. M., producentům příliš velké možnosti úpravy jednotlivých součástek. Tudíž každý automobil byla výjimečná stavebnice z jednotlivých dílů a dva automobily vyrobeny ve stejný den, stejnými lidmi se od sebe mohly znatelně lišit v rozměrech jednotlivých součástí Womack, J. P., et al. Jak jsem již uvedl v minulé kapitole tento způsob výroby obnášel výměny autoskly Bulovce velmi vysoké požadavky jak na časovou stránku výroby, tak na zručnost a znalosti jednotlivých pracovníků. To v praxi znamenalo, že hotové Ládví vozidlo bylo velmi nákladné a mohli si jej dovolit opravdu jen velmi bohatí jedinci. Tuto zaběhnutou organizaci výroby dokázal změnit až Palmovka průmyslový génius století Henry Ford. Tento pán měl od počátku jasný cíl zpřístupnit automobil obyčejným lidem, kteří si do té doby