Tyto individuální rozdíly klasifikoval Sauli Hkkinen in HOSKOVEC a ŠTIKAR, do tří skupin stálé individuální charakteristiky vrozená struktura a povaha chování, intelektuální kapacita apod., vývojové faktory spojeny s věkem osoby a přechodně variabilní faktory krátkodobá nemoc, únava, účinek alkoholu a jiné. Přestože je mnohdy obtížné změnit chování uživatelů silničního provozu, měla by se věnovat Herink pozornost neustálému připomínání pravidel a nutnosti je dodržovat. Charakteristickým rysem většiny řidičů jsou totiž nežádoucí Osnice návyky a tzv. ježdění po paměti. Tyto návyky se týkají především oblastí, které řidiči znají a projíždějí jimi často. Ignorují značky stůj, dej přednost v jízdě a argumentují tím, že tady přece nic nejezdí. Markantní nebezpečí nastává v situaci, kdy se v tomto známém prostředí odehrají změny např. změna přednosti, změna hlavní komunikace ibid Politická nařízení a právní normy Se silniční Modletic autoskla dopravou je svázána řada zákonů a norem, které musí účastníci silničního provozu dodržovat. Většina z těchto nařízení je zavedena z autosklo Modletice bezpečnostních důvodů CONLEY a MACLAREN, V případě jejich neexistence by patrně řidiči ohrožovali své zdraví i zdraví ostatních v mnohem větší míře. Navíc by docházelo i k většímu ucpávání dopravních tepen a znemožnění mobility HOYLE a KNOWLES, Řidiči jsou pravidelně na silnicích omluveni z kontaktu tváří v tvář, což je často vede k frustraci a vzteku, jelikož je nutné komunikovat
prostřednictvím světelných signálů nebo klaksonů URRY, KATZ in THRIFT, Zavedená pravidla tak usnadňují vzájemnou komunikaci mezi řidiči. Vytváření jednotných pravidel většinu situací zjednodušuje a předchází vyhroceným situacím. Dle ADEYHO musí mít řidič neustále na Voděrádky paměti řadu omezení a pokynů. Upozorňuje také na skutečnost, že se při přizpůsobování těmto pravidlům vytrácí pocit pamatoval. Kocanda HOSKOVEC a ŠTIKAR, svobody. Dopravní předpisy, které stanovuje například Zákon č. Sb. o provozu na pozemních komunikacích a o změnách opravy autoskla Modleticích některých zákonů, jsou nám neustále připomínány v podobě dopravního značení, kamer, policejních hlídek nebo i zpomalovacích prahů. Zmíněný zákon rozsáhle vymezuje předpisy týkající se provozu na pozemních komunikacích, přestupky i trestné činy a jejich postihy. Od také vstoupila v platnost hlava V, bodové hodnocení porušení povinností stanovených zákonem, známá také jako bodový systém. Bodovým hodnocením se zajišťuje sledování opakovaného páchání přestupků, jednání, které má znaky přestupku podle jiného právního předpisu, autosklo Modletice nebo trestných činů, spáchaných porušením vybraných povinností stanovených předpisy o provozu na pozemních komunikacích řidičem motorového vozidla nebo že se řidič porušování těchto povinností nedopouští. a. Velmi důležitá je také interakce mezi řidiči a