i pro hromadné sdělovací prostředky, tak atraktivní, protože k nim dochází každodenně. V televizi, rozhlase i tisku se proto spíše objevují příspěvky o záplavách, haváriích letadel a vlaků. Zde sice dochází jednorázově k většímu počtu obětí, avšak každodenní autosklo Úvaly dopravní nehody s tisíci zmařenými životy a statisíci zraněnými lidmi ročně jsou ztrátami mnohem vyššími. WEINBERGER, BECKMANN poukazuje na fakt, že vždy, když je vynalezeno něco nového, vznikne spolu s tímto vynálezem i nějaká nehoda. Tedy v momentě, kdy byl vynalezen Cyrilov automobil, muselo nutně dojít i ke vzniku podmínek pro dopravní nehody. Jsou běžnou i častou záležitostí, a proto je lidé začali vnímat jako samozřejmost, jako něco přirozeného a nevyhnutelného FREUND a MARTIN, Žijeme v risk society BECK in FREUND a MARTIN, a obecně je sdílen Praha 21 přístup, že je riziko nehody cenou za pokrok a lepší dopravní svobodu ibid Důsledky dopravních nehod Ještě než se budeme věnovat příčinám dopravních nehod, zaměříme se na jejich důsledky a na to, co všechno ovlivňují. Jak již bylo zmíněno, nehody jsou velmi nebezpečné v důsledku možných zranění, ať už se jedná o lehká, těžká nebo dokonce smrtelná. Tato zranění mohou ovlivnit na zbytek života jak přímé účastníky těchto dopravních kolapsů, tak i jejich rodiny a známé. Když jednoho letního odpoledne r. Bridget autosklech Úval Driscollová neopatrně sestoupila z chodníku na londýnskou ulici a byla usmrcena automobilem, navždy se zapsala do historie jako první smrtelná
oběť automobilismu v dějinách. Detektiv, vyšetřující její smrt, tehdy doufal, že se něco takového již nikdy nebude opakovat. SCHMEIDLER, Nejedná se však pouze o zranění fyzická, ale i psychická. Vážná duševní a emocionální traumata a následné sociální problémy působí autosklo Úvaly při automobilových nehodách výrazné zhoršení stavu, zpomalení rekonvalescence a objevující se zdravotní komplikace mohou mít za následek úvalská pražská kadeřnice