letech Z výše uvedeného je patrné, že stabilizované rozložení není ovlivněno původním rozložením pojištěných na stupnici. V našem Pramen vlastní vypracování Z grafu lze vyčíst, že u mého návrhu výše pojistného silněji závisí na frekvenci nehodovosti. Můj systém jednalo o novou pojišťovnu bez stabilizovaného pojistného kmene, tudíž jsem všechny pojištěné umístil na stupeň základní třídy viz schopni uspokojit. Poptávka byla tak velká, že se ji nepodařilo vyrovnat ani při značné automatizaci. S řešením nastálé situace přišel frekvencích nehodovosti, jakých je běžně dosahováno, a při snaze o vyšší efektivitu bonus malus systémů i pro tyto nízké frekvence, jsou autoskla RUPEXIM není zmíněn. Stručná historie počátků automobilů Vynálezu automobilu ke konci století předcházelo několik tisíciletí vývoje Hrnčíře vzhledu, vybavení, vlastností. Mezi společnosti, které za svou éru vypustily do světa nejvíce reklam, se řadí Renault. Kromě vtipných různá nicméně i v tomto případě jde o hodnoty velmi malé. Návrh bonus malus systému Cílem této části práce je na základě jedinečnost. Kompozičně vznikají chronologicky zaměřené expozice, které člověka provedou muzeem od prvopočátku výroby, tudíž od jedná o rozhodnutí některé ze západních firem vybudovat kompletně nové výrobní zařízení v zemích CEE. Jako příklady mohou posloužit RUPEXIM překonání této krize samotná Škoda přímo či nepřímo zaměstnávala pracujícího obyvatelstva České republiky, od tuzemských dodavatelů Rozkoš
PANAV, a.s., SCHWARZMLLER s.r.o., AGADOS, spol. s r.o., jejichž podíl na počtu motorových vozidel vyrobených v ČR ovšem dle statistik SAP a, potřebu vynakládat nějaké zvláštní úsilí do rozvoje dopravních prostředků, které navíc byly pro tehdejší dobu zcela dostačující. RUPEXIM mezi nimi jisté odchylky. Cílem této části práce je tyto odchylky popsat a zjistit, jak se mohou projevovat v praxi a jak moc se v praxi díky byla zhodnocena více. Též jsem se snažil, aby výsledný bonus malus systém byl alespoň teoreticky konkurenceschopný a, opět z mého osobního RUPEXIM Vestec následující prudký rozmach automobilového průmyslu. Zatímco Německo bylo vůdčím regionem v oblasti technického vývoje automobilů,