kmh a celá oblast je oddělena zpomalovacími prahy. Přechody zde účelně chybí, což část respondentů nevnímá jako pozitivum. Další výraznou oblastí, kde pěší poptávají přechody pro chodce, je okolí vlakového nádraží a dopravního terminálu v jehož blízkosti se autosklo Chrášťany nachází supermarket Lidl. Šestnácti dotazovaným chybí přechod v přímém okolí nádraží a dalším patnácti v okolí Lidlu. Zde byl přechod vybudován, ale někteří respondenti jsou nespokojeni s jeho umístěním. Posledním často zmiňovaným místem je Palackého náměstí, Blatiny kde je výše popsaný přechod pod MěÚ na ul. Žďárská. Přechody pěším chybí i na druhé straně Palackého nám. na ul. Nečasova. Obecně Luka jsou rizikové i ul. Masarykova, Soškova, Křičkova a Žďárská. Pěší hodnotili některé parametry od nejlepší do nejhorší. Nejlepší známku dali množství chodníků a stavu chodníků Hůře však už dopadly zmíněné přechody. Ze známek, které byly rozdány, lze usuzovat, že chodcům více vyhovuje množství přechodů ale na jejich umístění by patrně něco změnili Obecně z hodnocení vyplývá, že chodci vnímají všechny dané charakteristiky jako lehce nadprůměrné. chodců uvedlo, že přecházejí častěji nebo pouze na přechodech. To se téměř shoduje i s výpovědí řidičů, podle kterých přechází na přechodech pěších z toho řidičů z pravidla dává přednost. autosklo Chrášťany Rozporuplnější názory převládají mezi výše zmíněnými dvěma skupinami v názorech na zvýšené přechody. Chodcům z vyhovují, zatímco
řidičům z vadí. Řidičům vadí zpomalovací prahy, protože ničí automobil respondentů špatně se přejíždí a oni musí zastavovat a Praha 17 rozjíždět se jsou moc vysoké nebo špatně postavené zpomalují provoz lidé je nevyužívají Hodně řidičů si stěžovalo na díry na vozovce při nájezdech a sjezdech na zpomalovací prahy, vadila jim i jejich výška. Většina řidičů, kterým se nelíbí jejich stav, také Lužiny poznamenala, že hůře se přejíždí přechod u Komenského náměstí. PROKOP se k parametrům prahů také vyjadřuje Jedná se o kompromis mezi tím, aby to dalo možnost přejet a mezi tím, aby to mělo nějaký smysl. Chceme li stavět zpomalovací práh, tak už z toho jeho názvu by měl zpomalovat. PROKOP ale vidí náměstí v Novém Městě jako oblast, která se dá velmi dobře objet, a tak se mohou řidiči širokým příčným