Přesto se zde pohybuje zvýšené množství chodců, obzvláště těch, kteří bydlí v místní části Betlém. V srpnu byly postaveny dva šikmé zpomalovací prahy s přechody pro chodce na ulici Křenkově. Nový přechod pro chodce se zřídil v září na ulici Brněnské směrem k evangelickému hřbitovu, kde byl vybudován i chodník. Na silný popud Policie ČR se na stejné ulici v červnu opravil přechod, který si Blatiny vyžádal i zúžení silnice a vybudování chodníku. Na Křičkově ulici bylo vytvořeno i tzv. místo pro přecházení. Jedná se o silnici Praha 17 zúženou v jednom místě z původních metrů na přičemž jsou zde bezbariérové nájezdy a místo je nasvětlené. Není to klasický přechod pro chodce, kde by měl chodec absolutní přednost, ale ta auta alespoň ví, že je tam nějaké místo pro přecházení, kde se chodci vyskytují. Nicméně postupně ze strany veřejnosti zaznívá názor, že by tam měl být raději přechod. Po dohodě s Dopravním inspektorátem jsme se rozhodli, že se tam udělá i klasický přechod. SMETANA. Kromě rekonstrukcí a zavádění přechodů ovšem dochází i k jejich postupnému Dobrovízi autosklech rušení. Dopravní inspektorát provádí jejich revize. Například v roce vyhodnocoval přechodů. Dochází k tomu už minimálně roky, kdy jsme se s Dopravním inspektorátem dohodli, že některé přechody již nebudeme obnovovat, a tím pádem postupně zaniknou. Jedná se o obecnou snahu, autosklo Dobrovíz aby bylo přechodů méně, ale aby byly bezpečné a odpovídaly předpisům. SMETANA. PROKOP má v této záležitosti stanovisko podobné Než
špatný přechod, to raději žádný Dle SMETANY byly přechody dříve živelně vytyčeny všude, kde chodci přecházeli přes komunikaci. autosklům Dobrovíz Obnovovat se přestaly například na ul. Školní, Vančurova nebo Monseova. Pro bezpečný pohyb nejen chodců, ale i automobilů se město snaží opravovat komunikace a chodníky, případně na potřebných místech vytvářet nové. Jako příklad můžeme uvést rekonstrukce ul. Maršovská plavání s dětmi Praha západ Dobrovíz