volba pojmu objasňuje, že jsou ty kroky typické a že zde udané pořadí je smysluplné, současně následující ideál. Formulace současně autosklo Blatiny objasní, že průběh skutečného tréninku bude zpravidla jiný. Základní didaktické rozdělení nechává prostor pro mnoho alternativ a variant v konkrétním ztvárnění tréninku. Toto je nutné, aby bylo vyhověno různým skupinám účastníků, různým znalostem, studijním autosklo Blatiny stylům, jízdním a studijním motivům, stejně tak jako rozličnému použití osobních automobilů v dopravě. Možnost úpravy TBJ nabízí též příležitost přidat k tréninkům jistá zaměření, případně závazně písemně stanovit jednotlivé řidičské úkoly pro konkrétní trénink. I při určitých úpravách stále zůstává takto pojaté cvičení tréninkem bezpečné jízdy, musí se však provést všechny kroky základního didaktického rozdělení. TBJ tedy není takový kurz bezpečné jízdy osobních automobilů, ve kterém například chybí diskuze o Blatiny strategiích předcházení, trénování postupů jednání nebo zlepšení řidičské zručnosti založené na zkoušce. Základní didaktické Praha 17 rozdělení tak odráží jedinečnou kvalitu, podstatu charakteristického tréninku bezpečné jízdy. Základní didaktické rozdělení je zodpovědnou součástí koncepce TBJ. Všechny kroky musí být vykonány, jejich posloupnost může kolísat či být pozměněna. V jakém rámci jsou odchylky možné, bude ukázáno při vysvětlení kroků, stejně jako jednotlivých úkolů a řidičských cviků. Následující přehled
jmenuje jednotlivé kroky didaktického rozčlenění, jež vedou k různým cílům jednotlivých učebních jednotek. Základní didaktické autosklu Blatinami rozdělení dle pěti fázového modelu Dle metodiky DVR Deutscher Verkehrsicherheitsrat viz. Trainer Handbuch Pět fází Deset kroků vymezení Bílá Hora Navázat na zkušenosti účastníků Nastínit problematiku vhodně kladenými otázkami kroky a mohou být provedeny na začátku pro všechny učební jednotky povědomí nechat diskutovat o vyvarovacích se strategiích krok může být ponechán na konec uvědomit si navyklý návyky jesle Praha 6 Blatiny