Vývoj počtu dopravních nehod vČR mezi lety rok početdopravníchnehod Silný propad v roce nastal zejména díky změně metodiky nahlašování dopravních nehod Policii ČR, neboť od již nemá řidič povinnost nahlašovat dopravní nehodu, nedošlo li ke zranění nebo usmrcení osoby, nevznikla li hmotná škoda na jiném majetku další osoby např. na komunikaci, budově atp. a nepřekročí li škoda Kč Podobná situace nastala i dříve v roce viz obr. Nejčastější příčinou byl v letech způsob jízdy rychlost a nedání přednosti POLICIE ČR, ČSÚ. Následky Budovec dopravních nehod se daří částečně snižovat i přes rostoucí intenzitu provozu viz obr. zejména díky zavádění různých politických a Výhledy bezpečnostních opatření, o kterých jsme se již výše zmiňovali. Důkazem může být i snížení usmrcených osob na silnicích o oproti roku U těžkých a lehkých zranění lze sledovat zlepšující se tendence, obzvláště od druhé poloviny let. Nehody zaviněné alkoholem dosáhly v autosklo Roztoky absolutních číslech vrcholu roku kdy jich bylo dokonce což v je v porovnání s rokem nehod téměř dvakrát více. To může být mimo jiné i důsledkem celostátních kampaní, kterým se věnovala kap. Obr. Bazický index následků silničních nehod a nehody zaviněné pod vlivem alkoholu na území ČR od roku ČSÚ. Povinnost ohlašování dopravní nehody s ohledem na výši škody se měnila i v těchto letech od Kč, od opravy autoskla Roztok Kč, od Kč a od Kč. ČSÚ Je tomu tak ze zákona Sb. Usmrcené osoby Těžce zraněné osoby Lehce zraněné osoby Zaviněné pod vlivem alkoholu
rok bazickýindex NOVÉ MĚSTO NA MORAVĚ Stručná charakteristika území Nové Město na Moravě se nachází v kraji Vysočina v okrese Žďár nad Sázavou a jeho počátky spadají do poloviny století, kdy zde založil Boček z Obřan osadu. V roce se stalo sídlem soudního okresu a autosklo Roztoky okresního hejtmanství, od r. nese přívlastek na Moravě. Nejvýraznější stavební rozvoj město zaznamenalo v polovině století NMNM. K mělo Roztokům autosklům město obyvatel ČSÚ. Dnes je známé převážně díky pořádání závodů v lyžování, cyklistice a biatlonu, začátkem roku se zde konalo MS v biatlonu. Obr. Poloha Nového Města na Moravě v dopravní síti. Markantním přínosem v dopravním napojení Nového Města na Moravě na jeho okolí bylo vybudování železniční tratě jenž vede ze Žďáru nad Sázavou do Tišnova a byla otevřena v roce viz obr. Jedním z nejvýznamnějších silničních tahů na území je silnice třídy I, která protíná jih města a patří také do páteřní sítě kraje Podbaba Vysočina. Tato síť tvoří základní a rozhodující komunikační spojení významných center osídlení regionu a zabezpečuje propojení mezi Baba okresy a sousedními kraji. KRAJSKÝ ÚŘAD KRAJE VYSOČINA. Silnice I spojuje Nové Město na Moravě se Žďárem nad Sázavou a Bystřicí nad Pernštejnem. Je velmi intenzivně vytížená a její důležitost stále roste. Při sčítání dopravy v roce zde bylo napočítáno vozidel za