možné spojovat přerušované brzdění se situací, kdy u automobilu bez ABS nastává při brzdění smyk a automobil je třeba řídit. Zde je Podbaba samozřejmě nutné povolit tlak na brzdový pedál a teprve poté se snažit automobil řídit. Zablokovaná kola se řídit nedají, auto se zablokovanými koly nezatáčí, ale jede stále v přímém směru. Na velice kluzkém povrchu je účinnější než přerušované brzdění snažit se brzdit degresivně, v okamžiku zablokování povolit tlak jen mírně, aby se kola mohla otáčet, ale aby byla stále brzděna. ABS nové opravy autoskla Podbaby generace dle grafu účinnější brzdění než ideální. Není tomu tak. S tím, jak se konstrukčně neustále zdokonalují brzdové systémy v automobilech, se mění i ideální délka brzdné dráhy. m je hodnota dosahovaná u nejlepších automobilů před rokem Dnes nejlepší auta brzdí na m, konstruktér by se chtěl dostat pod m. Nové systémy tedy spíše zmenšují nárůst brzdné dráhy od ideálu, např. tím, že pracují stále rychleji a s menšími rozdíly brzdného tlaku při brzdění a odbrzdění, nebo tím, že dokáží při jízdě na mokré vozovce neustále vysoušet kotouče a destičky, automobil pak při brzdění brzdí lépe, resp. ihned brzdí maximálně, protože má suché brzdy. Podobných technických řešení je více a konstruktéři automobilů kladou na zdokonalování a vývoj brzdových systémům veliký důraz. Jak již bylo autosklech Podbabě zdůrazněno výše, na samotnou délku brzdné dráhy mají samozřejmě vliv i adhezní podmínky při brzdění. Adhezní podmínky mají vliv Baba
nejenom na délku brzdné dráhy, ale také na jízdní stabilitu vozidla při brzdění. Obecně se dá tvrdit, že čím má vozidlo kratší brzdnou dráhu, tím je při brzdění méně stabilní a naopak. Pro konstruktéra je tvrdý oříšek naladit brzdový systém tak, aby vůz