Časem by mohlo dojít k zavedení systému sdílených prostorů na území Vratislavova náměstí. Objem IAD chce radnice snížit také zavedením MHD a podporou systému park and ride. Nejdůležitějšími kroky dopravně inženýrskými bylo vybudování okružní křižovatky na silnici I, která vyřešila silně problematickou situaci, a také přebudování prostoru autobusové zastávky. Pro zvýšené pohodlí chodců i řidičů se autosklo Jinočany upravují prostory pro obě skupiny, rekonstruují se silnice i chodníky, budují se cyklostezky. Kroky zvyšující bezpečnost se zavádějí zejména v oblastech, kde se nehody častěji odehrávají, což nás vede k závěru, že MěÚ a policie jednají primárně v zájmu bezpečnosti všech účastníků silničního provozu. Po porovnání zavedených opatření s odpověďmi respondentů a jejich pocitu bezpečí resp. nebezpečí bych doporučila příslušným orgánům, aby se v blízké době věnovali zejména oblasti mezi autobusovým nádražím, supermarketem autosklo Jinočany Billa a ul. Budovatelů, kterou vnímají obyvatelé Nového Města na Moravě jako nejrizikovější. Je zde výrazná poptávka po přechodu pro Luka chodce, která je zřejmě vyvolána častým pohybem chodců v této oblasti a těžko překonatelnou frekventovanou tříproudovou komunikací. Praha 13 Dále by stálo za zvážení vybudování cyklostezky resp. chodníku od okružní křižovatky po ulici Nečasova směrem k Nové Vsi u Nového Města na Moravě, kde je silnice nepřehledná a pohybuje se zde značné množství chodců. Další velmi silná poptávka po přechodech pro
chodce je v okolí vlakového nádraží, kde bych zvážila případné umístění nového přechodu. Na základě stížností občanů a vlastního terénního průzkumu bych doporučila opravu zvýšených přechodů resp. povrchu komunikace v jejich těsné blízkosti na Vratislavově montessori školku Prahou západ Jinočany