škodného průběhu se mu snížila o měsíců za každou pojistnou událost na kladné měsíce tohoto pojistného roku se nezapočítávají. autosklech Jíloviště Klient se tedy dostal na stupeň a platil následující pojistný rok pojistné ve výši základního pojistného. Je patrné, že pro určení autosklo Jíloviště pojistného pro třetí pojistný rok klientovi stačila vědomost stávajícího stupně a počtu pojistných událostí. Není tudíž rozhodující, jakým způsobem se na stávající stupeň dostal. Jedná se tedy o bezpaměťový řetězec, Markovův řetězec. Struktura řetězce Praha 16 také napovídá, že ČSOB se domnívá, že špatní řidiči ve smyslu počtu pojistných událostí jsou rizikovější než nezkušení řidiči. Nezkušený řidič vstupuje do řetězce na stupni ale špatný řidič se může dostat až na stupeň Jsou pojišťovny, které u svých produktů negativní stupně neužívají a staví tak nezkušené řidiče na úroveň špatných řidičů. Finanční rovnováha pojišťovny Jak ve své knize podotýká M. Denuit z pohledu pojišťovny je důležité, aby rozdělení klientů určitého pojištění nenarušovalo její finanční rovnováhu. Je tedy žádoucí, aby zavedení bonus malus systému nemělo vliv na celkovou roční výši vybraného pojistného. Tedy částky placené jednotlivými klienty jsou ovlivňeny množstvím jejich pojistných událostí, ale pojišťovna vybere stejné množství peněz, jako kdyby tomu tak nebylo. Možným řešením případné nerovnováhy je přizpůsobit výši základního pojistného nerovnováze, kterou do výše Lahovičky
vybraného pojistného vnese bonus malus systém. Pokud by za jinak neměnných podmínek zavedení bonus malus systému snížilo výši vybraného pojistného, je nutné stanovit základní pojistné tak, aby tento efekt bonus malus systému kompenzovalo. Důvody tvorby a užívání bonus malus Praha 12 systémů Důvody užívání bonus malus systémů lze ilustrovat na pojištění motorových vozidel. Pro stanovení základní výše pojistného se užívají kritéria jako výkon motoru, objem válců motoru, stáří vozidla, hmotnost vozidla, bydliště a věk pojistníka. Tato data jsou předem zjistitelná a hrají důležitou roli při posouzení rizikovosti klienta a možné výše škod jím způsobených. Nicméně podstatnou Barrandov roli hrají i další, předem nezjistitelné, faktory. Faktory ovlivňující tvorbu základního pojistného a bonus malus stupnice lze přiblížit na tvorbě bonus malus systému pro pojištění automobilů na Nizozemském trhu. Ten byl tvořen na základě rozsáhlého průzkumu v roce Bylo masážních Prahou západ Jílovištěm