bonus malus systému vedly. Předně jsem provedl analýzu nejhojněji užívaných bonus malus systémů na českém trhu pojištění odpovědnosti z provozu motorového vozidla, která je podrobně rozebrána v předchozích kapitolách. Můj názor je takový, že tyto systémy nedostatečně Hrnčíře zhodnocují individuální rizikovost na základě předchozího bezeškodního průběhu. Proto se pokusím, aby v mém návrhu bonus malus systému byla zhodnocena více. Též jsem se snažil, aby výsledný bonus malus systém byl alespoň teoreticky konkurenceschopný a, opět z mého osobního Rozkoš pohledu, nebyl pro potencionální pojištěné z nějakého důvodu zcela nepřijatelný. Proto jsem se snažil do jisté míry zachovat koncepci systému obdobnou té, jakou disponují systémy již na českém trhu zavedené. Přesto jsem ale chtěl vytvořit systém poněkud odlišný, který autosklech Hrnčíři by nabízel jiné výhody a pojily by se s ním jiné nevýhody, než které se pojí se systémy již užívanými. Ty jsou si z mého pohledu velmi podobné. Mým cílem bylo vytvořit bonus malus systém, který sice v dostatečné míře zachová princip neekvivalentnosti, ale též znatelně autosklo Hrnčíře rozdělí výši pojistného dle individuálního předchozího bezeškodního průběhu pojištění řidiče. Konkrétněji potom byla má představa taková, že by systém vykazoval nějakou reálně pocítitelnou efektivitu již pro frekvenci nehodovosti pro tato efektivita byla již znatelná, ale pořád byl spíše upřednostňován princip neekvivalence a pro vyšší se efektivita dále zvyšovala a mířila směrem k
efektivitě dokonalé. Z hlediska výše vybraného pojistného bylo mým hlavním cílem zajistit, aby se pro příliš nelišila od produktů, soukromá mateřská škola Praha 4 Hrnčíře