Soukromá garáž z půlky zaplněná odloženými věcmi foto Jan Velek. Závěr Jak je zřejmé, automobil jako součást každodenního bytí ovlivňuje každého z nás. Původní poslání tohoto vynálezu se však pomalu přesouvá do pozadí a dnešním trendem, především u mladých lidí přizpůsobených novému životnímu stylu, je zachování si odstupu od zbytečností. Automobil i přes lepší ekonomické podmínky v Kunraticích autosklu bohatých částech světa zaznamenává pokles atraktivity, a to i ve státech, kde ke zrodu tohoto stroje došlo. Společnost se tak rozdělila na dvě skupiny první z nich vozidlo nevlastní z osobních či finančních důvodů, naopak druhá polovina obyvatel si klidně pořídí vozů víc a zde platí pravidlo čím dražší, tím lepší. V tomto případě jde o historicky podmíněnou otázku společenského statutu člověka, který je tak navenek schopný dokázat své bohatství. Valná většina lidí, kteří své automobily používají k zaujetí okolí, jsou od mládí Roztyly jejími obdivovateli, ať už se jedná o veterány či rychlá sportovní auta, a dovedou je mít za každých okolností co nejblíže své osobě autosklech Kunratic takto pak vznikají interiéry s prosklenými garážemi, sedací soupravy s kávovými stolky či jakési síně slávy plné plakátů a polic s modely. Zvláštní je pak zjištění, že tito lidé zároveň své auto nikdy neřídili nebo nemají řidičský průkaz, protože pro ně automobil znamená pouze předmět hodný obdivu. Obecně můžeme říci, že i v umisťování aut v interiérech máme tendenci se vracet ke Opatov
klasickým a zároveň úspěšným vozům, jako je např. VW Brouk nebo Porsche Tím, že jsou hůře dostupné a zaryly se do paměti i mimo svoji domovinu, dávají místnostem větší hodnotu a zaručeně musí návštěvníky oslnit. A to nejen v případě zarytého milovníka automobilů nostalgicky laděný bar do zlatých let, doplněný Cadillakem, ve kterém je možné posnídat, v každém vyvolá pocity spojené se vzpomínkami či pouhou představou, o jak úžasně pokrokovou dobu v rámci vývoje designu a historie šlo. každodenního života, bez které si náš svět