technicky pokročilého. Nejde ani o prezentaci jediné značky, vozidla v těchto expozicích jsou povětšinou účelová, tedy i nákladní, protože zde větší roli hraje více přeprava materiálu než doprava osob na místo určení. Bohužel, tyto vozy nejsou společností vnímána tak prestižně, jelikož se jejich vzhled a účelnost zaměřuje specifickým směrem. Veletrhy a komerční akce Veletrhy a autosalony bývají pro automobilky možností, jak se předvést. Příležitost vystavit nejnovější model u nás či v zahraničí je vrcholem úspěchu každého designéra, technika i dalších lidí, kteří rok co rok připravují návrhy, jen aby zaujali. Krátkodobé vystavování v halách, plných výměny autoskly Cholupicích světoznámých značek vozů, staví tyto předměty denní potřeby na vyšší pozice, než ve skutečnosti jsou. Reprezentace nestojí pouze na autosklo Cholupice umístění vozu v interiéru, takříkajíc halabala. Především jde o velice promyšlené uvedení vozu na trh, kdy finanční ani technická náročnost kulis nehrají žádnou roli. Každý z vystavovatelů dbá na čistotu vozu, kterou zajišťují pracovníci pobíhající celý den okolo s hadříky, umělé osvětlení musí lichotit křivkám vozů a výše umístěná pódia, v nejlepším případě rotující, bývají tou Praha 12 nejlepší volbou. Do podvědomí diváka se jistě lépe zaryje červený koberec, vedoucí k automobilu, který navíc propagují hostesky, Lahovičky elegantně či spoře oděné, jenž navíc zkrášlí všechny fotografie, pořízené na tomto místě. Pokud už se nechal divák zlákat,
informace o vystavovaném vozidle mu podají slečny u pultíku, nad kterým se tyčí název automobilky obřích rozměrů, navíc spolu s letáčky, dárečky a dalšími předměty, podporující povědomí dané značky mezi konkurencí. Obrázek Typická prezentace automobilu na veletrhu stupínek pro lepší viditelnost vozu, krásná hosteska a název automobilky spolu s mottem BVV Veletrhy Brno Prodejní salony Rozdíl mezi Hrnčíře krátkodobým vystavováním vozu na autosalonech a dlouhodobou nabídkou na prodejně je zřejmý. Z veletržní modly pro diváky se zde stává Cholupic výměna autoskel produkt, určený k prodeji, bez zbytečných improvizací v podobě nevšedního osvětlení, zrcadel a skleněných podlah. Interiér s nabízenými vozy není ani tak velký, milé hostesky, které rády poradily zájemcům mužského pohlaví, jsou nahrazeny seriózně vypadajícími muži Roztyly manažery. Tito zkušení prodejci v kravatách jsou natolik vyškoleni v psychologii prodeje, že zákazník odsud ve většině případů odchází nadšen, i když původně plánovaný rozpočet byl několikanásobně převýšen. V podstatě jde o pohodlí a příjemné prostředí, které má být automobilem uvnitř prodejny dotvořeno. Nic famózního, nic přehnaného střídmé vybavení interiéru v souladu s provozními náklady a