Paříži Retaildesignblog Automobil v roli reklamy Využití aut na veřejných místech je nespočet. Nový, ale nepoužívaný vůz lze využít jako vizitku, buďto přímo společnosti, pod kterou vzniká, ale najít je bývá možné i v bankách, pojišťovnách, většinou ve vstupních halách, kde je pro příchozí nepřehlédnutelný. V těchto případech se automobil stává součástí kultury dané firmy a slouží autosklo Kamýk především reprezentativně. Není výjimkou, že automobil při reklamních kampaních nese název firmy či další kontakty, které se tak Praha 12 stávají pro potencionálního zákazníka atraktivnějšími více než je tomu např. u letáčků, které většina z nás pokrčí a vyhodí. Vůz se stává jakýmsi šperkem firmy, která značkou vozu dovede ukázat vlastní potenciál a úspěch, i své směřování a cíle v budoucnu. Podobným případem se stává automobil, vystavený při určitých příležitostech jako vějička tedy má za úkol nalákat veřejnost. Tomuto autosklem Kamýku odpovídá třeba terénní vůz, špinavý, zablácený, před vstupem do sálu s kino plátnem. Tam divákovi dává znát, že premiéra filmu bude plná akčních záběrů a adrenalinu, i když sami tvůrci filmu nemuseli vůbec opustit ateliérové prostory. Klasickou reklamou, kterou denně Budějovická vídáme v televizi a která má neuvěřitelný vliv na smýšlení lidí, se snaží automobilky zaujmout od prvopočátku. Potenciální zákazníci si tak v klidu domova mohou prohlédnout novinky na trhu, aniž by navštívili autosalony a porovnat tak více značek co se týče
vzhledu, vybavení, vlastností. Mezi společnosti, které za svou éru vypustily do světa nejvíce reklam, se řadí Renault. Kromě vtipných Kačerov videí se objevil i předvánoční poutač, který propagoval městské vozidlo, konstruované pro mladé ženy, a to Renault V reklamní kampani ze Kamýku autosklech let se automobil objevil v obývacím pokoji s vánočním stromečkem viz Obrázek Renault Obrázek Vánoční reklama na Renault Renault Cena pro vítěze automobil Každý sportovní výkon je obvykle oceněn medailí, vědomostní soutěže nabízejí svému výherci knihy všech žánrů či Roztyly peněžní obnos jednoduše řečeno, každé odvětví jakéhokoli zápolení podněcuje soutěžící k co nejlepším výsledkům první cenou. V historii se symbolem výhry stal vavřínový věnec, a to i v případě, že nešlo o sport, ale například o vítězný návrat z válečného tažení. Ikonou úspěchu se tedy stal člověk opěvovaný společností s věncem na hlavě. Bohužel, dnešní doba konzumního stylu života autosklo Kamýk přestala věřit v symboliku, zakořeněnou v historických pramenech, diváci, přeplnění tisícovkou televizních pořadů zlenivěli, a tak bylo nutné přijít s novou ikonou, která by nahrazovala statut vítězství. V tuto chvíli na scénu přichází automobil, který, jak již bylo řečeno, dává znát postavení člověka ve společnosti, v našem případě označuje vítěze. Automobil, věnovaný do soutěže, po celou dobu