každý účastník dojít ke zlepšení svých osobních jízdních dovedností, nezávisle na tom, s jako úrovní znalostí se vydal na kurz. To neznamená, že na konci tohoto kroku jsou účastníci na skoro stejné úrovni. Každý osobní pokrok se počítá Typické popudy a otázky ke kroku a Na úvod cvičení Například Tyto dva kužele představují protijedoucí vůz, tak jak nám jej předtím pan X vylíčil. Počkáte prosím zde a vyjedete, až když před vámi jedoucí opustil cvičební plochu Na tomto místě opět šlápnete naplno na brzdu a spojku, Pokud zjistíte, že ztrácíte kontrolu, šlápněte naplno na brzdu b Ke korekturám a vyhodnocení Jak se to zdařilo Všimli jste si, že Povedlo se Kačerov Vám to tentokrát, Pozoroval jsem, Pokuste se při dalším průjezdu Metoda Pokyny a korektura Fáze senzibilizace Krok Zkoušet a zlepšit autosklo Kačerov přiměřené průběhy jednání zručnost řízení změnou technicko fyzikálních podmínek Krok stojí na vůdčí otázce S jakými změnami stavu vozovky a podmínkami vozidla se musíme vyrovnat a jak působí na dosud zaučené Změny podmínek cvičení působí na další zlepšení provedení pohybů. Cílem přitom není perfektní ovládání, jak je někdy nesprávně předpokládáno. Takovéto stanovení cíle by také bylo Kačerov autosklům pro jednodenní kurz nanejvýš nereálné. Zlepšit znamená spíše to, že se účastníci stanou mnohem citlivějšími na různé požadavky provedení pohybů. To ovlivní, pokud účastníci vyzkouší působit na pedály různě velkou silou, či zkusí zablokovat prázdné nebo plně Budějovická
obsazené vozidlo, nebo pokud zažijí, jak se mnohem déle musí držet síla na pedále v rychlosti kmh při nouzovém brzdění v porovnání se výměna autoskel Kačerovu srovnatelným brzděním v rychlosti kmh. Dalším příkladem pro takové zlepšení průběhu jednání je řízení na rozdílně přilnavé vozovce. To zlepšuje průběh konání, zároveň však přispívá i k tomu, že účastníci svá řidičská umění poměřují, to znamená, že je mohou posoudit reálněji. Možné sebenadhodnocení, jež se může po začátečních úspěších v cvičení dostavit, bude korigováno. autosklo Kačerov Účastníci vyzkouší hranice svým konáním, přiřadí je svým každodenním zkušenostem a vyvedou z nich závěry pro své každodenní