průběhy činností při řešení problému. Ať již je použita kterákoliv z obou cest na konci by měl mít každý účastník jasnou představu úkonů potřebných pro správné zvládnutí situace. K tomu znázorňuje vhodný účastník nebo instruktor kompletní průběh úkonů nejlépe ve zpomaleném chodu. Je rozhodující, aby byla vytvořena představa o úkonech verbálně a pozorováním znázornění. Znázornění průběhu úkonů se provádí na stojícím vozidle, nebo jako cvičení na suchu vedle vozidla. Nemá se zaměňovat za demonstraci jízdy. Pankrác Předtím, než pojede první účastník, je třeba vysvětlit také kde vozidla čekají kdy startuje další účastník jaká rychlost nesmí být překročena kudy se účastníci budou vracet kde jsou instruktorem účastníci hodnoceni Vzory jednání, jež musí a měly by být součástí autosklo Pankrác přiměřeného vzoru jednání v jednotlivých učebních jednotkách, jsou pevně dané. Typické popudy a otázky ke kroku Přerušované nebo Pražského povstání blokované brzdění Pojďme to vyzkoušet Mačkat spojku, nebo ne Pojďme shrnout argumenty Co mluví pro a co proti Metoda Pokyny, moderování v daném případě s pokyny úkolů řízení zkouška, ukázka průběhů pohybu. Krok Trénink přiměřených způsobů jednání Ať je použit autosklech Pankrác jakýkoliv model vedení, je nyní na trenérovi požadováno precizní řeč pokynů krátké, jednoznačné, v posloupnosti provedení, výrazné, bez dodatečných vysvětlení se zřetelem na metodické principy od známého k neznámému, od lehkého k těžšímu, od jednoduchého ke
složitějšímu trénování řidičské dovednost účastníků. Instruktor využívá předtím zprostředkovaný průběh jízdy a spojuje jej s uspořádáním cviků. Přitom zajišťuje, aby měli účastníci jasnou představu o pohybech a místech uspořádání cviků, na kterých jsou Kavčí Hory uvedeny. Nákresy uspořádání cviků nebo odkrokování dráhy zvyšují názornost. Instruktor ještě jednou shrne pokyny heslo po heslu autosklo Pankrác dohromady a povzbudí účastníky, aby si ještě před vyjetím, odpovídajíc těmto krátkým pokynům, přehráli osnovu řešení. Podává ještě bezpečnostní pokyny pro případ, že by provedení cvičení nefungovalo dle plánu. Pro proces učení se nelze oprostit od oprav a