příkladu vyhodnocení ovládací jízdy to znamená, že při průběhu dávají účastníci pozor na to, kde jsou jejich ruce na volantu, dále zda je horní polovina těla při tomto manévru opřena v sedačce atd. Zpravidla by měl účastník v tomto kroku mít dostatečný čas pro sebepozorování. To předpokládá základní jízdní úkoly s menší úrovní obtížnosti. Na druhé straně se vyskytnou jisté vlivy např. Dvorce chyba řízení teprve pokud jsou podmínky přiostřené srovnej zde především s učební jednotkou Řízení ovládací jízda, vyhnutí se na autosklo Dvorce kluzku Rozhodnutí, zda by měl být úkol řešen za lehkých nebo těžších podmínek, učiní instruktor dle složení skupiny účastníků. Dvorce autosklech Může být také smysluplné zopakovat krok navyklé vzory jednání a uvědomění si odhadů během učební jednotky k jiným dotazům. V příkladu průběhu tréninku slouží jeden z prvních úkolů, stejně tak jako jeden z posledních, uvědomění si návyků v řízení. Kavčí Hory Instruktor v tomto kroku neopravuje. Podporuje pouze uvědomění skrze dotazy Poté co byly zažity příslušné pozorovací zaměření, jsou následně shrnuty zkušenosti a pozorování dle rozdílů a pospolitostí. Instruktor tak obdrží přehled o studijních potřebách účastníků. Účastnící sami zažijí podobně jako u strategií vyhnutí se, jak jsou rozdílné vzory jednání, názory a odhady různých řidičů. Toto již může být z hlediska bezpečnosti významný cíl Nakonec je člověk s takto rozdílnými řidiči pohromadě neustále na silnici. Přitom
člověk nikdy přesně neví, se kterým názorem a odhadem se setká aspekt, jež by měl vyplynout v kroku Shrnutí a typy. Různí řidiči s autoskla Dvorcům rozdílnými postupy sledují dobré úmysly, svou roli hraje také zvědavost i motivace k učení Co je nyní ten optimální vzor chování pro Zlíchov vyhnutí se nebezpečí nebo jeho zvládnutí Jak se člověk pro porovnání zbaví svého vlastního vzoru Uvědomit si své vlastní návyky vzory jednání umožňují nakonec úspěšné zážitky v kurzu Co jsem změnil Vzájemné odklonění se navyklému a přiměřenému vzoru jednání vede k reálnému sebehodnocení a dává řidiči náznak, jak snadno jednomu padne každodenní realizace přiměřených průběhů jednání. Z toho vyplývá také otázka, jak může člověk po skončení kurzu udržovat přiměřené průběhy jednání a jaké výhodné podmínky si může člověk pro jízdu vytvořit. Typické popudy a otázky ke kroku Kde pravděpodobně se svým vozidlem zastavíte Jak rychle můžete dle Vašeho mínění jet po této zatáčce Dávejte prosím pozor, kde se nalézá Vaše rameno, když Sledujte prosím sklon vozidla odstup, zadní autosklu Dvorců kola, přední kola, Určete prosím, kam se díváte, pokud Znázorněte prosím, jak Šlápněte prosím takto jednou na brzdu, jak Šlápněte Pankrác prosím ještě jednou a tlačte na ni Dá se ten pedál ještě dále sešlápnout Kde začínají řidiči brzdit, vyhýbat se Co jste pozorovali Zablokovala se kola Proč je motor vypnut Některá vozidla se naklonila silněji než jiná. Řekněte, kdo dával pozor na odstup těchto vozidel od cvičilo dětem nejblíže Prahy 4 Dvorců