podzimu, najel na vozidlo před sebou. Bylo brzké ráno. Byl s kolegou na cestě k zákazníkovi. Končí slovy Ale vlastně nebylo ještě namrznuto a vlastně jsem nejel ani příliš rychle. Dotaz, který se dá z toho vyvodit, je Jak dobře můžeme odhadnout brzdnou dráhu na různém povrchu vozovky Nakonec je třeba dát jako trenér náhled do budoucna, jak bude dále tento problém v průběhu učební jednotky zpracován, např. větou Zlíchov To bychom pak zkusili. Jiný okruh problémů se v tomto příkladu týká souhry faktorů řidič okolí Jakou roli hraje monotónnost každodenní autosklem Zlíchovu cesta nebo odchylka kolega při jízdě vozidlem To budeme zkoušet dnes odpoledne. Příklad by měl naznačit, co je problémem, instruktor by zde neměl nijak hodnotit nebo vysvětlovat. Kroky a mohou být provedeny v zahajovacím kole a zachyceny v dalším průběhu kurzu. To nevylučuje, že budou dále doplněny v průběhu kurzu jednotlivými dotazy. Alternativně k tomu mohou být kladeny problémy a dotazy také pouze ze zásady v Dvorce průběhu kurzu vyvozené ze zážitků. Typické popudy a otázky ke kroku Jaké rozdíly v situaci od paní A a pana B mohou hrát roli Co učiním, když Co mohu učinit, aby Jaký vliv mámají Jaký účinek to má pak, když Jak bude můj vůz reagovat, když Jakou mám ještě naději, pokud Jak se mi to ještě podaří, pokud jsem nesoustředěn Čím je ovlivněn můj výběr rychlosti Zdůrazněné budou problémy, které jsou pro autosklo Zlíchov účastníka kurzu zajímavé jsou pro bezpečnou jízdu významné zdůrazňují různé aspekty chování dopravy jsou přechodem ke konkrétnímu
úkolu Pokud nebudou účastníky líčeny odpovídající zážitky, mohou být také zde nasazeny spouštěcí obrázky. Nakonec se instruktor bude Kavčí Hory ptát v následujících krocích pro motivaci účastníků na jejich odhady dřív, než zadá odpovídající úkol, např. Odhadnete, jak maximálně rychle můžete jet, aby Vaše brzdná dráha na smykové ploše nebyla delší Viděli jste, jak se prodloužila brzdná dráha při zvýšení rychlosti z na kmh. Jak rychlý bude odhadem ten, co jede kmh na tom místě, kde ten, co jel kmh, stojí Jak přesně si zachováte svou Zlíchov výměny autoskly stopu při cvičení, pokud současně Vašemu spolujezdci diktujete svou adresu, telefonní číslo, či podobná data Může to člověk dobře Smíchovské nádraží odhadnout zvenčí I přesto dojde během tréninku vždy na další otázky, na které si pokud možno sami účastníci v průběhu kurzu skrze zážitky a pozorování mohou odpovědět. Metoda Diskuze Rozhovor ve výuce Fáze povědomí Krok Nechat diskutovat o vyvarovacích strategiích masážní na Praze 5 Zlíchově