Zpravidla je vyšší než pořizovací cena daného majetku, co lze považovat za určitou nevýhodu leasingu. Leasingová cena totiž zahrnuje jednak postupné splátky pořizovací ceny majetku, leasingovou marži pronajímatele a také ostatní náklady pronajímatele spojené s pronajatým Radlická majetkem, které jsou v rámci leasingových splátek přesouvány na nájemce. Leasingová cena se vypočte jako součet veškerých jednotlivých leasingových splátek. Informaci o tom o kolik je leasingová cena pronajatého majetku vyšší oproti ceně pořizovací, udává leasingový koeficient. Výše leasingového koeficientu tak na první pohled říká, jaký násobek pořizovací ceny pronajatého majetku zaplatí nájemce pronajimateli za dobu trvání leasingové smlouvy. Leasingový koeficient se tedy jednoduše vypočte jako podíl leasingové a pořizovací ceny autoskla Košířích majetku. Časové rozlišování nájemného Ze zákona o účetnictví vyplývá pro všechny účetní jednotky povinnost časově rozlišovat. Dle Homolka odst. zákona o účetnictví účetní jednotky účtují podvojnými zápisy o skutečnostech, které jsou předmětem účetnictví, do období, s nímž tyto skutečnosti časově a věcně souvisí. Tato povinnost se vztahuje i na účtování o leasingových splátkách. To znamená, že nájemce i pronajimatel vedoucí účetnictví přímo ve své účetní evidenci časově rozlišuje placené nájemné využitím účtů v autosklo Košíře účtové skupině Přechodné účty aktiv a pasiv. Zdaňovacím obdobím pro daň silniční je kalendářní rok. V průběhu zdaňovacího období
je však poplatník povinen platit zálohy na daň silniční, a to vždy nejpozději do dne následujícího měsíce po čtvrtletí, ve kterém bylo autosklo Košíře příslušné vozidlo předmětem daně. Výjimkou je poslední čtvrtletí, kdy se záloha za měsíce říjen a listopad platí do prosince. Záloha na daň za měsíc prosinec se neplatí. Přesné data kdy jsou jednotlivé zálohy na daň splatné, stanovuje odst. ZDSIL. Na závadu ale není instalatérem u Prahy 5 Košíř