didaktické rozčlenění se opakuje v jednom tréninku několikrát tím je celý TBJ během zahájení tréninku vymezen a na konci také vymezen. Homolka Zpravidla jsou všechny kroky pro každou ze tří učebních jednotek minimálně jednou probrány. Ojediněle se dokonce vymodeluje v jednotlivém cviku kompletní struktura. Jednotlivé kroky didaktického rozčlenění odráží didaktickou kvalitu TBJ v porovnání s jinými prostředky tréninku pro řidiče osobních automobilů. První tři kroky ujistí, že bude naučeno něco, s čím si účastníci spojí svou realitu a mohou toto rozpoznat jako řešení možných každodenních problémů. Z toho také vyplývá, že ne úkoly, ale dopravní situace stojí v centru učební jednotky a celého TBJ. Trénink určitých postupů konání a upozornění na další možnosti tréninku resp. přiměřené tvorby autosklo Homolka návyků je napojen na dopravní situaci. To, že tréninku a odhalení dalších tréninkových možností přísluší vysoká hodnota v tomto programu, vyplývá už z názvu TRÉNINK BEZPEČNÉ JÍZDY. Heslo Nebezpečí rozpoznat, vyvarovat se mu, ovládnout jej není jen hlavním motivem Vypich celého TBJ, ale také pro tréninkové kroky v užším smyslu. To jsou kroky trénování přiměřených průběhů jednání řidičské zručnosti a zlepšování a zkoušení řidičské zručnosti. za prvé jsou zkoušeny a trénovány řidičské zručnosti, jež slouží nejen k výměny autoskly Homolky ovládnutí, ale i vyhnutí se nebezpečných situací. Brzdění s a bez přípravy, nebo možností vyhnout se či včas a přiměřenou technikou
brzdění reagovat na vybočení vozidla dovnitř zatáčky za druhé budou jízdní úkoly změnou rychlosti, odstupů, stavem vozovky, ale i zapojením rozhodnutí, překvapení a odchylkami prakticky zažívatelné nauce o nebezpečí. Bude trénováno rozpoznání nebezpečí a přeneseno na další každodenní situace, bude motivováno vyhnutí se nebezpečným situacím, za kterých budou zkoušeny hranice ovládacích technik. autoskla Homolce Nakonec budou shrnuty výsledky učení s ohledem na jejich význam pro jízdní každodennost pod stanoviskem Nebezpečí rozpoznat, vyhnout se mu, ovládnout jej. Jednotlivé kroky mohou být upraveny různými cviky nebo jízdními úkoly na různých učebních místech nebo v různých mzdová účetním Prahou 5 Homolkou