Nejhrubší chybou by bylo přidat plyn. Tento chybný názor je mezi řidiči velmi zakořeněn a neustále rozšiřován. Všichni jsme někdy oprava autosklo Dlabačovu slyšeli, že u předního náhonu je třeba přidat plyn a ten auto vytáhne ze zatáčky. Veliká mýlka. Předně je si třeba uvědomit, že Dlabačov řešení jakéhokoliv smyku vůbec nezávisí na tom, která náprava je poháněná, ale že záleží pouze na druhu smyku a řešení je pak stejné pro všechny automobily. Samozřejmě jsou vozy, které jsou náchylnější k nedotáčivému smyku, vozy, které jsou náchylnější k přetáčivému smyku, ale když smyk nastane, řešení je stejné pro všechny vozy. Bylo by chybou se domnívat, že u vozidla s předním náhonem Pohořelec nemůže nastat smyk zadní nápravy a naopak že vůz se zadním náhonem je imunní vůči nedotáčivému smyku předních kol. Co by se stalo při přidání plynu Ještě větší odstředivá síla by tahala vozidlo ven ze zatáčky, ještě více by se odlehčovala přední náprava a ještě více by se výslednice sil pod pneumatikou dostávala mimo oblast adhezní kružnice. Přidání plynu by tedy ještě zvýraznilo počínající smyk. Brzdit by bylo v zásadě rovněž chybou. Brzdění do natočených kol je nesprávné, pneumatika si neumí poradit s přenosem více sil. V autosklo Dlabačov případě leknutí a stresu řidič navíc na brzdu šlápne velikou silou, což u automobilu bez ABS může vést k zablokování kol a tím k absolutní ztrátě ovladatelnosti vozu. Zablokovaná kola se nedají řídit. U vozidel s ABS by jemné přibrzdění nemuselo být na škodu, ale co
je to v případě krize jemné přibrzdění Ubrat plyn. Snížení rychlosti je jediné správné řešení. Ubráním plynu se sníží rychlost a Střešovičky tím i velikost odstředivé síly vytahující vozidlo mimo vozovku a přitíží se přední náprava, tím se zvýší i velikost adhezní