vyřešit potíže tím, že za jinak stejných podmínek opět s menší rychlostí a v daném případě vyšší rychlostí ještě jednou úkol zopakuje. Takže zde je možno přesvědčit beze slov. Ve smyslu učení cíle je tak lepší, pokud si účastníci své hranice co možná autosklo Budějovická postupně prozkouší. Uspořádání postavení úkolů musí být účastníky propojeno na dopravní situaci, jež bude pokládána za reálnou. Tak budou povzbuzeni k přemýšlení nad rozličnými změnami dopravní situace. Typické popudy a otázky ke kroku Jaký následek má kmh více Dokážete si představit, že jste v zatáčce zaskočeni překážkou Co by to mohlo být, že máte pod jednotlivými koly různý povrch vozovky Jak se to projeví Co by se stalo, pokud byste odstavené vozidlo rozpoznali později Čím to může být, že je brzdná dráha dvou skoro stejných autoskla Budějovické vozidel na kluzké vozovce tak rozdílná Čím se změní přilnavost vozovky Kdy jsou takové změny těžko rozpoznatelné Jak snadný Vám Budějovická přišel manévr za změněných podmínek Se změnou technicko fyzikálních podmínek se zpravidla mění už i psychologické podmínky. Situace musí být rychleji vyhodnocena, jednání musí být rychleji provedena nebo jinak odměřena. Kroku ovšem přiřadíme pouze takové úkoly, ve kterých budou psychologické podmínky změněny přímo a ne zprostředkovaně. Metoda Vedení diskuze rozhovor ve výuce a pokyny. Krok Zkoušet a Kačerov zlepšit přiměřené průběhy jednání zručnost řízení změnou psychologicko sociálních podmínek Již změna technicko fyzikálních
faktorů umožňuje poznat individuální hranice zkušeností. Dosavadní cvičební situace se však liší od situací v dopravě tím, že řidič v dopravě nemá tolik času vnímat situaci, že mu nikdo neřekne co a v jakém pořadí má učinit a že je nesoustředěný na stupňující se Budějovickou výměna autoskel nebezpečí. V reálném provozu jsou orientace, úvaha nad nastávajícím obchodním termínem, telefonování nebo i rozhodování pro nebo proti určitému manévru např. brzdění nebo vyhýbání se, případně vyhýbání se a brzdění v kombinaci, pro nebo proti určitému zaměření příkladů pro takovéto psychologicko sociální vlivy, které jsou mnoha řidiči podceňovány. Tak jako předtím při systematické změně plavme kojencích na Praze 4 Budějovické