systémech jsou silně nadprůměrně zastoupeny skupiny středního věku, například až let mezi členy Communauto v Quebecu. Typický klient v Německu nebo Holandsku se pak nachází ve střední věkové kategorii až let. srov. TRB, Nejvyšší dosažené vzdělání Tato otázka byla položena přesně ve znění Jaké je nejvyšší dokončené vzdělání ve vaší domácnosti Domníval jsem se, že v členství domácnosti v car sharingu nemusí hrát tolik zásadní roli ukončené vzdělání jediného konkrétního, přihlášeného člena, jako spíše obecně dosažený stupeň vzdělání v celé domácnosti. Uvědomuji si, že tato otázka měla být položena spíše právě se zaměřením na konkrétního dotazovaného člena a nikoli celou domácnost, protože díky způsobu dotazu dochází ke zkreslení situace domácností. Přesto si troufám Strašnicím autosklu tvrdit, že je zjištění počtu vysokoškoláků nadprůměrné. Graf Nejvyšší dokončené vzdělání členů Autonapůl Pokusím se Strašnická zjištěný, ač silně zkreslený, údaj porovnat s oficiální statistikou ČSÚ. Nejbližší statistika je zaměřena na statistiku příjmů českých domácností, uvádí odpověď na otázku nejvyšší dokončené vzdělání osoby v čele domácnosti. Pro všechny české domácnosti Skalka uvádí složenou hodnotu ze všech stupňů VŠ a také VOŠ podíl těchto osob v čele domácností v populaci pak činí ČSÚ, Uvědomuji si, že i tak se oba údaje nedají porovnat, protože každý je odpovědí na jiný druh otázky otázka v mém dotazníku byla v tomto případě také oprava autosklo Strašnicích
částečně návodná. Přesto ale nejspíš s jistou mírou pravděpodobnosti mohu tvrdit, že je formální vzdělání v členských domácnostech Autonapůl vyšší oproti většinové populaci. Velikost domácnosti a počet dětí Zahraniční průzkumy zjišťují mezi svými klienty různé charakteristiky o velikosti domácnosti, většinou se ale shodují na tom, že klienti car sharingu pocházejí z menších domácností. Například Zborov v dlouholetém průzkumu, prováděném v letech až mezi uživateli služeb car sharingu v belgickém Valonsku, se ukázalo, že plných domácností autosklo Strašnice zapojených do sdílení vozidel tvořily jednočlenné domácnosti. srov. Muhr, V jiných systémech pak převažují mladé rodiny nebo například ve Švédsku žila většina členů v nájemním bytě s partnerem anebo dítětem. V Německu je typickým sdílečem člověk žijící v malé domácnosti o jednom až dvou členech. srov. TRB, Situace v Autunapůl se však zdá být o něco odlišnější. Graf Velikost domácnosti členů anglickou školku ve Praze 10 Strašnicích