uzavřených, polouzavřených a otevřených otázek. Některé otázky však byly v dotazníku zařazeny pouze jako rozehřívací nebo informačně autosklo Michle pouze ověřovací či redundantní, aby ukázaly, zda respondent stavbě celého dotazníku rozumí a odpovídá logicky správně. Odpovědi na tyto opravy autoskla Michle otázky tedy do následné analýzy zařazovat nebudu, pouze pokud bude třeba uvést nějakou informaci na pravou míru, učiním tak. Získané Kačerov informace jsem porovnal se zjištěními zahraničních průzkumů uživatelů car sharingu. Výsledky průzkumu Sociodemografická charakteristika uživatelů Autonapůl Bydliště Autonapůl má sice stále oficiální sídlo ve Křtinách v Moravském Krasu, kde před osmi lety vzniklo, ale většina činnosti a předávání vozů probíhá nyní v Brně, protože z něj pochází drtivá většina členů. Z celkových respondentů bydlí v Brně členů, poté následovaly s malým odstupem různé obce v Jihomoravském kraji nejčastěji ležící blízko okraje města Podolí nebo Vranov, dvakrát se opakoval pouze Adamov, nejdále ležící bydliště byly Vyškov a Ivančice. Není překvapivé, že je většina členů z Brna či velice blízkého okolí, protože car sharing je obzvláště vhodný pro velká kompaktní města aglomerace s tisíci a více obyvateli. ÚEP, Lze předpokládat, že právě díky, v minulosti provedenému, postupnému přechodu činnosti Autanapůl z malé obce do velkého města došlo k rychlému růstu členské základny v posledních dvou letech. Obyvatelé měst automobil často ani nemusejí vlastnit nebo je pro ně Budějovická
jednodušší se ho zbavit, protože pro každodenní cesty mohou využívat hustou a kvalitní síť veřejné dopravy, která na venkově může chybět. Pohlaví a věk respondentů Zahraniční výzkumy někdy dospějí k tomu, že mezi jejich soukromými klienty převažují muži. Ani v