Tabulka Snížení počtu vlastněných automobilů Zdroj Shaheen Cohen, Snížení potřeby parkovacích míst Když jsme mluvili o uspořených Praha 15 počtech automobilů díky car sharingu, musíme zmínit další, pro mnohá velká města klíčový přínos úsporu potřebných parkovacích autosklo Horní Měcholupy míst. Pokud se díky sdílení snižuje počet automobilů, které obyvatelé vlastní, snižuje se také tlak na vznik nových parkovacích ploch. Pokud použijeme výše uvedený výpočet, že každé sdílené vozidlo nahradí až soukromě vlastněných vozidel, pak nám vyjde, že jedno vozidlo uvolnilo plochu veřejného prostoru o rozloze až metrů čtverečních. Loose, Vliv CS na ŽP, Budeme li uvažovat, že každý automobil často potřebuje ještě další parkovací místa v cíli svých cest, můžeme dojít k ještě větším číslům. Uvážíme li, že cena vybudování jednoho parkovacího místa o rozloze m například v centru města Brna je okolo půl milionu korun, dojdeme k velice zajímavým výsledkům úspor pro městské samosprávy. Úspora parkovacích míst bývá častým argumentem, který provozovatelé car sharingu na západ od našich hranic využívají, když žádají o nějakou formu podpory samosprávy a či politiky. Mnoho zdrojů se totiž shoduje na tom, že autosklo Horní Měcholupy provozovat car sharing bez alespoň minimální podpory místní samosprávy či vedení města je velice složité, ne li téměř nemožné. srov. ÚEP, či Loose, Je však zajímavé, že i takové profesionální firmy jsou schopny se na trhu uchytit a fungovat při dvou svých návštěvách Jižní Město
německých operátorů CS jsem narazil na zajímavé rozdíly mezi bývalým západním a východním Německem. Například firma Cambio Praha 22 spolupracuje s radnicemi mnoha měst, zmiňme například Brémy, kde spolu vedení města a Cambio vedli jako partneři tříletý evropský projekt anglickou školkou v Praze 10 Horních Měcholupech