pojistné dále roste, ale přesto ani pro nedosahuje v průměru ani výše ze základního pojistného. Nicméně i to je velký rozdíl oproti dalším analyzovaným systémům, u kterých dosahuje výše pouze kolem Allianz, Česká podnikatelská pojišťovna, Kooperativa a Česká Litochlebech opravy autoskla pojišťovna ze základního pojistného. Výhody mého návrhu z pohledu řidiče Pro zhodnocení konkurenceschopnosti mého bonus malus systému považuji za nutné zhodnotit jeho výhody a nevýhody z pohledu řidiče, který by se rozhodoval mezi pojištěními odpovědnosti z provozu motorového vozidla s dříve analyzovanými bonus malus systémy a pojištěním se systémem mým. Toto zhodnocení je vedeno jen s ohledem na tyto Litochleby Můj návrh Česká poj. Allianz Kooperativa Česká p. p. b bonus malus systémy, ne na zbylé součásti pojištění. Mezi hlavní výhody, které řidiči můj návrh nabízí, patří zejména to, že řidiči nabízí větší maximální bonus. Nezpůsobuje li pojistné události, pak je jeho pojistné ve výši pouze ze základního pojistného, kdežto u ostatních systémů je Navíc se na tento bonusový stupeň lze dostat výrazně autosklech Litochleby rychleji. Další výhodou mého návrhu je, že pojistné se snižuje pro bonusové stupně výrazněji, je tedy možné za stejné časové období získat větší bonus. A také je nutné podotknout, že náběh bonusů je zejména pro první bezeškodní roky podstatně výraznější než u ostatních bonus malus systémů. Nevýhody mého návrhu z pohledu řidiče Výše uvedené výhody jsou nicméně vykoupeny nevýhodami. Jejich Praha 11
hlavní příčinou je strmost bonus malus systému. Řidiči hrozí, že způsobí li pojistnou událost, výše jeho pojistného se zvedne půjčovné dodávce Prahou 4 Litochleby