díky nimž se nijak neliší servis, který poskytuje svým venkovským zákazníkům od těch městských. Loose, CS a venkov, www.mobility.ch Obecně však lze stále říci, že se car sharingu příliš nedaří tam, kde lidé potřebují automobil ke každodennímu životu například Praha 15 pravidelnému dojíždění do zaměstnání, školy, apod. a kde je těžší si každodenní potřeby dopravy uzpůsobit tak, aby se člověk bez auta obešel. Sdílení aut naopak má velký potenciál v oblastech s hustým osídlením a dobrou, kvalitní a spolehlivou sítí veřejné dopravy. Nutnost plánování a předvídání Pro uživatele může být problematické, že si svoji cestu autem musí dopředu plánovat. Ač jde o jeden ze specifických rysů sdílení, který zároveň uživatele odrazuje od zbytečných jízd, pak ho uživatelé mohou vnímat také jako omezení. Před každou jízdou je potřeba se rozmyslet kam pojedu, co tam chci dělat, jaké auto potřebujia poté si jej rezervovat a vyzvednout. Další problém souvisí s tím, že je při rezervaci vozu nutné znát dobu, do kdy bude vozidlo vráceno, což může být často složité a omezující. autosklo Petrovice Strnadová, Je samozřejmě problematické z pohledu environmentálního vnímat tento základní rys sdílení automobilů jako nevýhodu. Ač se tak z pohledu řadového uživatele může zdát, jde vlastně o jeden z hlavních atributů car sharingu, který výrazně dopomáhá jeho autosklům Petrovicím environmentálním ambicím tedy omezení potřeby a využívání automobilu pouze na ty cesty, kdy se bez něj nelze příliš obejít. Dostupnost Jižní Město
stanoviště a vozidla Cesta k vyhrazenému místu, kde sdílený automobil stojí, je většinou o něco delší než k vlastnímu vozu. Vzdálenosti autosklo Petrovice jednotlivých stanovišť jsou částečně závislé na velikosti car sharingové organizace, ty větší jsou schopny zajistit výbornou návaznost na linky a přestupní uzly MHD a malou vzdálenost jednotlivých stání od sebe, například v řádu stovek metrů. U menších organizací však hlídáš dítětem nejblíže Prahy 10 Petrovic