na podzim roku Základním souborem respondentů průzkumu byla členská základna sdružení Autonapůl s výjimkou právnických osob. Počet členů sdružení se průběžně mění, v listopadu činil zapojených subjektů včetně zmíněných organizací. Osloveno tedy bylo fyzických Zborov osob jako představitelů zapojených domácností. Členství ve sdružení je vázáno na konkrétní jméno uživatele, ale některé otázky jsem Skalka směřoval spíše na situaci v domácnostech členů. Předpokládám totiž, že na členství jednotlivce ve sdružení, jeho využívání automobilu i další prvky spojené s car sharingem má jistý vliv také jeho domácnost. Vzhledem k relativně narostlému počtu členů jsem původně zamýšlenou metodu kvalitativně zaměřených osobních rozhovorů změnil na kvantitativní výzkum. Tím došlo k jisté redukci autosklo Malešice kontextu získaných informací, ale naopak se podařilo pokrýt větší množství osob. Některé, především otevřené, odpovědi respondentů by si však určitě do budoucna zasloužily další výzkum, jak bude uvedeno dále. Pro praktické provedení průzkumu jsem zvolil internetový dotazník, který umožnil sběr dat zjednodušit a standardizovat. Dotazník visel na webu www.vyplňto.cz specializovaném na provádění internetových průzkumů. Jeho provozovatel umožnil především neveřejné dotazování, ochranu sběru dat a vhodnější nastavení otázek i vzhledu celého dotazníku. Jak však bude zmíněno dále, i přes využití placené verze nebyly všechny funkce nebo možné matice odpovědí autosklu Malešicemi
vhodně uzpůsobitelné. Odpovídání na dotazník bylo veřejně nepřístupné, nemohlo tedy dojít ke zkreslení odpovědi nikým nepovolaným. Jarov Proběhl tzv. samovýběr respondentů, tedy každý respondent nebyl vybrán náhodně, ale naopak sám se mohl rozhodnout, zda dotazník vyplní či plaváním dítěte Prahou 9 Malešicemi