započítávají pouze emisní stopu tohoto procesu, někdy dokonce jen emisní stopu skleníkových plynů. Což je zásadní zjednodušení, které nebere v potaz například těžbu primárních surovin, jejich dopravu a zpracování a další následné kroky procesu. Bohužel je i absolutně nad rámec této práce pokusit se o sofistikovaný výpočet, který by zahrnoval i tyto zmíněné prvky. Německý svaz car sharingu tvrdí, že za autosklem Kolovrat předpokladu průměrné životnosti osobního vozu připadá asi pětina všech emisí a zatížení klimatu na proces výroby, tedy ještě než vozidlo ujede jediný kilometr. Loose, Vliv CS na ŽP, Pro jiný výpočet můžeme využít údajů automobilek. Škoda Auto pravidelně publikuje své Zprávy o udržitelném rozvoji, ze kterých vyplývá, že například v letech činily emise výroby jednoho vozu průměrně pouze kg CO. opravy autoskla Kolovratům Škoda, Zajímavé je, že továrna TPCA Toyota Peugeot Citroen v Kolíně vyrábějící menší a úspornější vozy došla v roce k řádově jinému výsledku kg CO na jeden vyrobený vůz. Do výpočtu je zahrnuta spotřeba zemního plynu, elektrické energie, plynu ve svařovně a ropných produktů v průběhu výroby a testování automobilů. srov. Horčík, Přesto je zřejmé, že ve výpočtech nejsou nijak zahrnuti Praha 22 dodavatelé všech součástek, tedy desítky, spíše však stovky dalších podniků a továren po celém světě, jejichž produkty se při Pacov finální montáži vozů používají. O dopravě těchto dílů či těžbě primárních surovin v těchto zprávách nenajdeme většinou ani
zmínku. K ještě odlišným výsledkům došel článek internetového magazínu Hybrid.cz. Ten se dlouhodobě věnuje propagaci a sledování autosklo Kolovraty nových, především technologických, trendů v automobilové dopravě, například hybridních vozů, elektromobilů a dalších. Ze zběžného Radošovice prolétnutí je zřejmé, že k novým technologiím zaujímá vcelku nekritický postoj, ač je čím dál tím zřejmější, že jen nové a úsporné technologie problém přebujelého automobilismu řešit nedokáží. Naopak mohou nahrávat automobilkám v rostoucím prodeji jejich opět o něco čistějších výrobků. V jednom z těchto článků věnovaných šrotovnému však cituje autor Jan Horčík Petra Bartoně z plavme kojencích Praha 10 Kolovraty