družstva, mající na jeho chod výraznější vliv, a klienti, kteří budou pouze využívat služeb car sharingu jako zákazníci. Tím by měl Lehovec být posílen status podobný sociálnímu podniku a zároveň by se měli členové současného sdružení více vyprofilovat. Další odlišností proti většině profesionálních CSO je to, že sdílená auta nemají pevné ani nijak vyhrazené parkovací místo vždy stojí u posledního člověka, který je využil. Musí se navíc předávat osobně spolu s klíčky, protože neexistuje žádný systém využívající odemykací smart cards. Díky extrémní finanční náročnosti pořízení tohoto systému sdružení nemá žádné profesionální CS moduly v autech ani sledovací jednotky, z čehož také vyplývá, že není možné uživatelům účtovat rezervovaný čas, ale pouze ujeté kilometry. Díky tomu autosklům Hloubětína jsou vozy využity pravděpodobně méně efektivně, předávání vyžaduje někdy náročnější domluvu a osobní setkání. Automobily jsou ve výhradním majetku sdružení a jsou nakupovány formou vnitřního dluhu členové se tedy na ně musí složit, peníze sdružení půjčit a tato půjčka se jim postupně vrací s tím, jak auto jezdí. Zajímavé by mohlo být zmínit výši a frekvenci jednotlivých příspěvků členů na Praha 14 koupi aut, z nichž některé jsou už relativně vysoké. Nejvyšším příspěvkem je vklad půjčka přes tisíc korun, další vysoké částky přehledně ukazuje tabulka. Výše vkladu ve prospěch Autonapůl Frekvence mezi členy tis. Kč x tis. Kč x tis. Kč x tis. Kč x tis. Kč x Hloubětínem autosklem
Tabulka Výše členského vkladu půjčky ve prospěch Autonapůl Zdroj AutonapůlTrnka, Bilance závazků Celý systém poplatků není nastaven příliš složitě a snaží se kopírovat nastavení plateb v profesionálních CS firmách. Poplatky jsou nastaveny následovně při vstupu člen musí složit vratnou zálohu Kč, poté platí paušální poplatek Kč měsíčně za možnost systém kdykoli využívat, ten kryje provozní výdaje celého sdružení. Poté už platí pouze za využití vozidla různě vysoký poplatek za ujetý kilometr, který se dle druhu automobilu Kolbenova nalézá v rozpětí až Kč za km. Tento poplatek v sobě obsahuje provozní a amortizační část lišící se podle druhu auta. Provozní poplatek pokrývá provozní náklady konkrétního auta, tedy například palivo, údržbu, pojištění či opravy. Část provozního poplatku je určena také na tzv. vnitřní pojišťovací fond, který pomáhá krýt velké nehody nebo poškození aut. Amortizační část poplatku je určena na Klíčov splácení dluhů vůči členům, kteří přispěli na nákup vozidel. Poslední typem poplatku je tzv. rozvojový je účtován navíc za každý ujetý kilometr, jeho výše je nyní haléřů a platí ho pouze ten člen, který dříve nijak nepřispěl na nákup nových vozidel. To jsou autosklo Hloubětín nejčastěji ti, kteří najezdí ročně málo kilometrů a pravděpodobně se jim nevyplatí přispívat na chod sdružení. Posledním výrazným autosklech Hloubětínu specifikem sdružení je to, že všichni odpovědní členové pracují na jeho fungování a rozvoji jako dobrovolníci. Pouze tříčlenné cvičilo těhotných u Prahy 9 Hloubětína