Mladá Boleslav. To je ukázka téměř té nejmenší spolupráce podniků pro úspěšnou výrobu nových automobilů. Nejvíce se to prokázalo před čtyřmi lety, kdy proběhly doposavad nejvýraznější důsledky současné ekonomické krize. Mnoho podniků muselo zastavit výrobu, nebo dokonce přímo zkrachovalo. V sousedních státech byla zavedena různá opatření a jedním z nich bylo i tzv. šrotovné. To umožnilo lidem zakoupit si nové vozy, přičemž v té době se jim velice zalíbily české značky, neboť naše vozy jsou pro cizince levné, přitom však autosklo Kolbenova kvalitní a splňují i požadavky v komfortu. Jelikož měly české vozy odbyt na trhu, mohly kooperující podniky pouze propouštět zaměstnance Kolbenova a ne podnik zcela zavřít. Pokud to tedy mohu shrnout, tak v době zatím největší krize přišli o práci například skláři, porcelánky a podobné podniky, které neměly odbyt na trhu. Co se týče produkce nových aut, tak si náš stát vede velmi dobře. Není to sice vhodné pro Kolbenově výměna autoskel ekologii, ale lidé jsou alespoň zaměstnáni. Tab. Počet vyrobených automobilů Stát Rok Česká republika Součet let Zdroj Převzato a upraveno z OICA výroba automobilů, ČSÚ počet automobilů, Z tabulky zjistíme, že produkce výroby automobilu stále roste. V roce se u nás vyrobilo o více jak polovinu méně automobilů než v roce kdy se dokonce poprvé výroba přehoupla přes jeden milion kusů. Paradoxem zůstává, že jako jedna z mála vyspělých zemí se nám od roku počet vyrobených automobilů postupně zvedal, dokonce i v průběhu prozatím posledního vrcholu Klíčov
ekonomické krize viz. výše. Osobně bych viděl produkci nových aut po celém světě jako negativní jev, neboť nové vozy vytlačí ty staré na vrakoviště. Relativně dost starých aut se recykluje a použije při výrobě nových, ale vrakoviště nadále rostou. Bohužel tento problém Vysočanská nemohu nijak řešit, neboť dokud nadále poroste počet obyvatel na Zemi, je ve většině zemí potřeba práce na uživení rodiny. A právě autosklo Kolbenova automobilový průmysl poskytuje mnoho pracovních míst. Zvýšení mobility Společnost má ráda cestování, je to podle nich důkazem svobodného Českomoravská života. V současnosti se cestuje nejvíce automobilem a pro snazší cestování pomáhají silnice, ale bez aut to jsou jen kusy asfaltu v krajině. Ani produkce aut nezaručuje v daném místě vyšší míru automobilizace, neboť ta je určena narůstajícím počtem registrovaných automobilů ve společnosti. Zmíněná míra slouží i jako ukazatel vyspělosti státu a je dána počtem lidí na jeden automobil. Mnohdy to souvisí bezprostředně s produkcí automobilů v zemi, ale vliv mají i další činitelé, jako jsou například množství dopravních komunikací cvičení v těhotenství nejblíže Prahy 9 Kolbenovy