dalšími lidmi. Také sdílené vozy většinou stojí na veřejně přístupných lokalitách přímo ve městě. Loose, CS a veřejný prostor, Jejich vyhrazená stání jsou decentralizovaná, přehledně označená, plní tak funkci jak propagační, tak právě i sociální odkazují na autosklo Hostavice spojení sdíleného automobilu s daným místem. Car sharing a jeho spojení s konkrétní lokalitou, parkování sdílených vozidel přímo v uličním či veřejném prostoru, má také návaznost na nové urbanistické teorie a plánování, které podporují sociální funkci veřejných prostor. Integrace různých aktivit a funkcí kolem veřejných prostor a v nich umožňuje lidem zapojovat se do společných činností a stimulovat a inspirovat se navzájem. Navíc mísení různých funkcí a lidí umožňuje chápat, jak je okolní společnost složená a jak funguje. Gehl, Viditelně umístěný sdílený automobil, navíc dosažitelný pouze pomocí jiných druhů dopravy, svým způsobem může deklarovat snahu o redukci špatného vlivu automobilů na lokalitu, stejně jako může inspirovat další potenciální uživatele. Nárůst Jahodnice negativních postojů k automobilu, zmiňovaný Librovou už v devadesátých letech, se ale v praxi projevuje pomalu, v mnoha státech a městech Praha 14 stále rostou počty automobilů a jejich tlak se stupňuje. Problém možná také spočívá v nesnadné identifikaci viníka mnoho řidičů si uvědomuje skutečnost, že když sami autem nepojedou, tak tím situaci příliš nevyřeší protože přece všichni ostatní stejně pojedou. opravy autoskla Hostavic
Díky odpovědi na každodenní otázku čím dnes pojedu, rozhodnuté ve prospěch automobilu, vznikají dopravní zácpy, které bývají Lehovec některými sociology uváděny jako typický příklad tzv. nezamýšlených důsledků lidského jednání. Merton, Ty lze vysvětlit jednoduše Nelze předpokládat, že řidiči tvoří dopravní zácpy úmyslně či cíleně, přesto jsou jasným výsledkem jejich rozhodnutí a praktického soukromými školkami Praha 9 Hostavice