předávali osobně, cena za ujetý kilometr se skládala ze dvou částí Kč amortizační poplatek, na postupné umoření kupní ceny vozu, a Kč provozní poplatek, pokrývající pojištění, opravy a údržbu. Palivo si každý kupoval zvlášť na vlastní náklady, auto bylo nutné vždy Bulovka předat s plnou nádrží, později byl zaveden systém shodný s Autemnapůl palivo se účtovalo v rámci zvýšeného provozního poplatku cca Kč a tankovat bylo třeba jen tehdy, když byla nádrž při předání pod půlkou stavu. Snahy o další rozvoj sdružení se delší dobu točily v Libni opravy autoskla kruzích nové členy si nemohlo dovolit přijmout, protože by jediné auto bylo příliš vytížené na koupi dalšího auta zase nebyl dostatek financí. S jedním vozem docházelo k častějším kolizím při zájmu více rodin v exponované části roku typicky letní prázdniny či Vánoce. Vše vyústilo ve spojení Autodružstva s brněnským sdružením Autonapůl na začátku roku spojenému sdružení zůstal název Vychovatelna Autonapůl. Batulková, Strnadová, Vita Ostrava Zatím jediným českým projektem, který zdárně alespoň po nějakou dobu fungoval jinde než v autosklem Libní Brně, byl car sharing ostravského občanského sdružení Vita. V tomto případě však nešlo o účelově založené sdružení jako v případě Autonapůl, ale naopak o doplňkovou aktivitu zavedené environmentální organizace. Tento car sharing byl pilotním projektem v Moravskoslezském kraji od listopadu do července byl realizován v rámci programu MOSEK Moravská siť ekoporaden a spolufinancován Evropským sociálním fondem a
státním rozpočtem České republiky. V rámci tohoto car sharingu využívalo uživatelů dva vozy Škoda Fabia Combi z nich jeden byl umístěn v autosklo Libeň Ostravě a druhý v obci Hrčava na Jablunkovsku, kde je Terénní středisko ekologické výchovy sdružení Vita. Kromě něj vůz v Hrčavě hlídají dětem Praha 7 Libeň