zkusit, nikdy k finálnímu kroku nedošlo. Nějakou dobu existovala také snaha o neziskový projekt částečně napojený na know how brněnského Autonapůl, ale kvůli odchodu několika tahounů celé akce vyzněl do ztracena. Valentová, Podle informací Michaely Valentové z Ústavu pro opravy autoskla Malešic ekopolitiku, která se car sharingu dlouhodobě věnuje, je nyní v Praze několik nadějných projektů. V první řadě se na vstup do car sharingu připravuje pražská autopůjčovna ASAP. V této fázi sbírá vedení firmy zkušenosti od profesionálních poskytovatelů z Německa a Švýcarska a chystá vyhrazení menší části vlastního vozového parku pro potřeby car sharingu. Druhým subjektem je pak firma Tili, kterou Magistrát Prahy pověřil ve spolupráci s Dopravním podnikem vybudovat u větších stanic dobíjecí stanice pro elektromobily poskytnuté pro car oprava autosklo Malešicemi sharing. Projekt se však má vyznačovat jednou odlišností půjde o možnost vrátit auto na kterékoli stanici, tedy ne nutně na té, odkud Zborov uživatel vozidlo vyzvedl. Valentová, Co car sharing je a co už není Koncept car sharingu se v praxi různě proměňuje a přetváří a některé výše uvedené základní znaky car sharingu se v praxi u některých systémů nevyskytují. Provozovatelé se někdy snaží o větší flexibilitu celého systému ve prospěch klientů, jindy o vyšší ekonomičnost či ohleduplnost provozu třeba ve formě alternativních paliv a podobně. Skalka Jedním z velice zajímavých konceptů, upravených na podmínky jednoho konkrétního města, je pařížský projekt Autolib. V rámci něho byl
právě v prosinci spuštěn car sharing podobný místním veřejným půjčovnám bílých jízdních kol Vélib. Základní prvky, kterými se Autolib liší od klasického car sharingu, jsou především použití plně elektřinou poháněných automobilů a také možnost vrátit auto plaváním dítěte Prahou 9 Malešicemi