názoru lze stavět různé průzkumy mezi uživateli car sharingu, mezi nimiž se začíná objevovat hodně jednočlenných domácností. Přestože Cyrilov stále existuje velký podíl rodin, nejčastěji s menšími dětmi, pak vysoké počty domácností tzv. singles mohou napovídat, že vztah postmoderních demografických změn nemusí nutně znamenat konec sdílení. Například v dlouholetém průzkumu, prováděném v letech až mezi oprava autosklo Klánovicům uživateli služeb car sharingu v belgickém Valonsku, se ukázalo, že plných domácností zapojených do sdílení vozidel tvořily jednočlenné domácnosti, další velké skupiny pak tvořily domácnosti jednoho rodiče s dítětem nebo nesezdané páry. Podobné procento, všech zúčastněných, pak tvrdilo, že využívají car sharing z důvodů ohleduplnosti k životnímu prostředí. Muhr, V jiném průzkumu, provedeném v roce v USA a Kanadě mezi uživateli car sharingu, byl ohled na stav životního prostředí zmiňován jako třetí nejatraktivnější znak celého car sharingu souhlasilo s ním dotázaných. TRB, Z průzkumu mezi Belgičany z valonského car sharingu Cambio také vyplynula další Praha 21 skutečnost plných uživatelů tvrdilo, že vstoupili do car sharingu z důvodu potřeby občasné jízdy automobilem. Muhr, Lze za tímto tvrzením najít jistou neortodoxnost, o které ve svých knihách o ekologicky příznivém životním způsobu hovoří Librová Neortodoxnost, typická pro Klánovic autosklech ekologický luxus, se projevuje i ve zdůrazňování možnosti použít auto v případě potřeby. Příliš pevná zásadovost by nakonec mohla
snahu žít bez auta ohrozit. Librová, V tomto ohledu se samozřejmě může s neortodoxností prolínat také jistá míra pohodlnosti, kdy uživatelé car sharingu sice mají potřebu ulevit životnímu prostředí, ale zároveň se nemohou nebo nechtějí automobilu úplně vzdát. autosklo Klánovice Důležitou roli v této ochotě znovu sdílet hraje tzv. proces reintegrace. Můžeme jej pravděpodobně považovat za přirozený v procesu seberozvoje jedince, který postupně tíhne k vytváření nových kolektivů, nových skupin, které jsou mu svou činností či zaměřením autosklo Klánovice blízké. Z hlediska jedinečnosti jsou zajímavé dosavadní sociologické poznatky o podstatě a motivacích ekologicky příznivých životních stylů. Jakkoliv bývají označovány jako projev kolektivistického a solidárního postoje a jakkoli se k němu často hlásí, ve skutečnosti se na jejich utváření podílí především individualizovaný záměr, touha po naplnění jedinečnosti uprostřed nivelizované masové společnosti pseudoindividuí. Na tom nic nemění fakt, že ekologicky příznivý životní způsob mívá rysy solidarity a kolektivizmu, které montessori školkám v Praze 9 Klánovicích