přesunout na pozdější dobu. V rámci zahájení kurzu je možno se ptát na všeobecné kritické situace, jež účastníci zažili v dopravním oprava autosklo Jahodnicích provozu. Z těchto situací se dají v souvislosti na zahájení kurzu již odvodit řidičské problémy a dotazy pro všechny tři studijní jednotky, jednoznačná výhoda pro instruktora Musíme si však ještě nyní zaznamenat nebo zapamatovat ty dotazy, jež musí být zodpovězeny v průběhu tréninku. Pokud byl již při zahájení kurzu jistý problém např. Jak brzdím v nebezpečné situaci vypracován a možné strategie vyhnutí se prodiskutovaly, můžeme na něj v odpovídající studijní jednotce navázat a pokračovat ukázkou vzoru konání např. krizové Jahodnice brzdění. Po zahájení kurzu může být započato se studijní jednotkou Řízení nebo Brzdění. Průběhy jednání studijní jednotky Brzdění a Řízení se dají složit z těchto dvou studijních jednotek. Zde platí princip jednoduché před složitějším. I když již v rámci zahájení kurzu může být vypracován jízdní problém a dotazy ke studijní jednotce Řízení a brzdění krok didaktické struktury a jsou autoskla Jahodnic prodiskutovány strategie vyhnutí se, jež tomuto jízdnímu problému nenechají vzniknout krok základního rozdělení, může hledání a trénování přiměřených průběhů jednání krok základního rozdělení být vloženo teprve po dostatečném tréninku v rámci studijní Praha 14 jednotky Brzdění a studijní jednotky Řízení v průběhu TBJ, tzn. učební jednotka Řízení a brzdění by měla ideálně být v rámci TBJ
zařazena do programu až po důkladném zvládnutí situací procvičovaných ve studijní jednotce Brzdění a studijní jednotce Řízení. Průběh kurzu je instruktorem vyladěn a stále přizpůsobován v jeho průběhu účastníkům, jak jen to je možné. Vliv účastníků nabývá Jahodnicemi autosklu na významu například při následujících otázkách Jaké jsou problémy a zájmy účastníků U kterých cvičení potřebují účastníci jak Lehovec mnoho průjezdů Čemu ještě účastníci nerozumějí Kdy jsou účastníci nevytíženi přetíženi I když mají rámcové podmínky vliv na Zborov průběh, musí být i nadále průběh didakticky odůvodnitelný, stejně tak jako struktura a úmysl základního didaktického rozdělení autosklo Jahodnice rozpoznatelná. To platí, i pokud je plocha využívána současně několika skupinami. Potom platí zásada, že instruktor zůstává u své skupiny. Rámcové podmínky, jež jako instruktor musíte zohlednit při přípravě Cvičiště Některé z možných cviků TBJ, ukázky jízdy nebo pokusy nejsou na některých místech možné. Cvičiště a počet skupin Skupina má celý prostor k tréninku po celý den k dispozici, nebo si více skupin rozděluje větší prostor, ve kterém mění různé sekce nebo místa dle dohody, nebo dle pevného časového plánu. Povětrnostní podmínky a poloha cvičiště Existují lehce dosažitelné možnosti přístřešku jako ochrana před deštěm, větrem, ale i sluncem nebo jiné prostory Jsou účastníci přiměřeně počasí oblečeni Jak hlučné jsou vedlejší zvuky na místě např. dálnice Vozidla