znázorňuje, k jakému průběhu se za určitých podmínek např. podíl vozidel s ABS, hydraulická deska či nikoli, řidiči začátečníci či zkušení řidiči a při zohlednění dosavadních úvah člověk může dostat. Stejně tak jsou možné i jiné varianty průběhu. Přitom nemusí být jen to, že jsou jednotlivé kroky nebo obsahy posunuty, je také možné, že jsou další elementy obsažené nebo jednotlivé chybí. MOŽNÝ PRŮBĚH TBJ Studijní jednotka Kroky základní struktury VYHODNOCENÍ DOTAZNÍKU Vyhodnocení dotazníku je potvrzením skutečnosti, že čeští Eden řidiči neumějí adekvátně zareagovat na krizovou situaci. Stále v sobě mají zakořeněny nesprávné informace, mnohdy získané i při výměna autoskel Edenu výcviku v autoškole, případně i v některých rádoby odborných pořadech či článcích ve sdělovacích prostředcích. Vždyť i jedna z testových otázek při zkouškách z pravidel provozu v rámci závěrečných zkoušek po absolvování výcviku v autoškole dosud nepopsaného Flora řidiče nabádá k nesprávné reakci. Otázka č. v části testů z Teorie zásad bezpečné jízdy zní Přetáčivý smyk u vozidla s pohonem předních kol budete řešit A Sešlápnutím spojkového pedálu a natočením volantu směrem, kterým se pohybuje zádní část vozidla. B Sešlápnutím brzdového pedálu a natočením volantu směrem, kterým se pohybuje zadní část vozidla. C Citlivým sešlápnutím pedálu autosklo Eden akcelerátoru a natočením volantu směrem, kterým se pohybuje zadní část vozidla Za správnou odpověď, vedoucí k úspěšnému vykonání
řidičských zkoušek, je považována odpověď C, což je jen potvrzením řidičských mýtů, omylů a nepravd typu evergreenu řidičské Eden opravy autoskla latinky Předokolku musíš držet pod plynem, jinak nezatočí. Z vyhodnocení dotazníku vyplývá Správná odpověď je psána kurzívou Při nedotáčivém smyku smyk přední nápravy záleží správné řešení na tom, která náprava je poháněná řidičů je nesprávně přesvědčeno, že záleží na tom, která náprava je poháněná při řešení nedotáčivého smyku smyk přední nápravy řidičů odpovídají správně, že nezáleží Pokud k nedotáčivému smyku dojde u vozidla s přední poháněnou nápravou, pak je řidičů je Želivského nesprávně přesvědčeno, že je správné přidat plyn řidičů si správně myslí, že je správně ubrat plyn řidičů si nesprávně myslí, autoskla Edenem že správné je brzdit řidičů si nesprávně myslí, že je třeba pouze ještě více zatočit do zatáčky řidičů by nesprávně ještě více natáčelo kola do zatáčky v kombinaci s přidáním plynu s ubráním plynu. Zajímavé je, že žádný řidič by zároveň nebrzdil a netočil více volantem. Pokud k nedotáčivému smyku dojde u vozidla se zadní poháněnou nápravou, pak je řidičů nesprávně přesvědčeno, že je správné přidat plyn řidičů si správně myslí, že je naopak správné ubrat plyn řidičů si nesprávně myslí, že správné je Olšany brzdit řidičů si nesprávně myslí, že je třeba pouze ještě více zatočit do zatáčky a opět řidičů by nesprávně ještě více mateřským soukromým školám Prahou 10 Edenem