zatáčky. Je však k tomu potřeba přebytek výkonu, který ne vždy má řidič k dispozici. Pokud výkon motoru chybí, např. při jízdě na Ořechovka vyšší rychlostní stupeň, chybí síla, která by dokázala překonat odstředivou sílu otáčející vozidlem. U zadního náhonu je tomu jinak. Pokud řidič umí, opravdu se dá s plynem takzvaně pohrát a udržet auto v driftu a řízeným smykem projet zatáčkou. Hrozí však nebezpečí, opravy autoskla Ořechovku že plynu se přidá jen o málo víc než akorát a auto místo pěkného průjezdu řízeným smykem velice rychle končí v hodinách mimo vozovku. Samotné ubrání plynu také nepomůže. Ubrání plynu je jen menší brzdění, dochází k odlehčení zadní nápravy. Proto ubrání plynu nic neřeší. Zbývá jediné a jediné správné řešení vyšlápnout spojku. Opět se rozepne řetězec motor převodovka kola a vozidlo je Ořechovkou autosklu ovladatelné. Na kola nepůsobí žádné síly od motoru a pneumatika může plně přenášet boční síly. Správné řešení při smyku zadní nápravy tedy je bleskurychle natočit kola kontra a pokud možno současně vyšlápnout spojku. Nebrzdit Řidiči vozidel s automatickou převodovkou musí v každé situaci, kdy řidič s manuální převodovkou vyšlapuje spojku, ubrat plyn. Automatická převodovka v tuto chvíli pracuje za řidiče, měnič rozpojí hnací soustrojí. Je však třeba mít volič převodovky v automatickém režimu, režimu D, u moderních automatických převodovek je však v zásadě každý režim automatický, proto s automatem pamatovat vždy nohu z plynu. Natočit volant proti Mydlářka
zádi neumíme Co však dělat, nepovede lij se smyk včas podchytit a zvládnout a vozidlo se začíná otáčet bokem ke směru jízdy Zvládnout se dá smyk, kdy se záď vozidla vychýlí od podélné osy max. stupňů, více ne. Pak nezbývá nic jiného, než tvrdě šlápnout na brzdu a maximálně se snažit vozidlo zpomalit před očekávaným nárazem. Brzděné vozidlo se navíc otáčí jen ve směru odstředivé síly a zpravidla zůstává na silnici, nikam necouvá či nepopojíždí. Je čitelné i pro poučeného řidiče v protisměru, který ví, jak se má autosklo Ořechovka zachovat při eventuálním vyhýbání. Pozor u vozidel vybavených systémem ABS. Pokud se vozidlo již hrne po vozovce bokem, kola se neotáčejí, výměny autoskly Ořechovce snímač ABS nemá co snímat a ABS v tuto chvíli nefunguje. Pozná se to tak, že brzdový pedál se propadne až na podlahu a je úplně tvrdý.