pneumatiky Kromě tlaku v pneumatikách hraje při vzniku smyku výraznou roli i hloubka vzorku pneumatiky. Opět zejména při přetáčivém smyku. Menší hloubka vzorku pneumatiky na zadní nápravě výrazně zvyšuje riziko vzniku přetáčivého smyku. Opět bez rozdílu druhu poháněné nápravy. Pokud je lepší vzorek na předních kolech, pneumatika sice auto tzv. vede, ale zadní náprava nestíhá přenášet výše zmíněné síly a nastává přetáčivý smyk. Proto pozor při přezouvání pneumatik. V málokterém pneuservisu se touto poučkou řídí, většinou zákazníkovi tvrdí vepředu se to sjede. Z hlediska ekonomiky je toto tvrzení asi i opodstatněné, ale musíme mít šanci pneumatiku sjet a bezpečnost vždy musí zvítězit nad ekonomickým hlediskem. Zimní pneumatiky Z důvodu bezpečnosti jízdy v zimním období je bezpodmínečně autosklo Mydlářka nutné používat zimní pneumatiky. Bohužel dosud velmi rozšířený názor řidičské veřejnosti, že zimní pneumatiky se používají jen kvůli jízdě na sněhu, je mylný. Zimní pneumatika není o ježdění na sněhu, ale o schopnosti pneumatiky přenášet síly za ztížených autosklo Mydlářka adhezních a povětrnostních podmínek. Hodnota dosahovaných teplot v denním průměru plus stupňů je přesně ten okamžik, kdy je třeba Mydlářka zauvažovat o přezutí letních pneumatik za zimní a naopak. Pryž v důsledku nízkých teplot tvrdne a její schopnost přenosu sil se výrazně Hanspaulka snižuje. Proto se do zimních pneumatik přidávají chemické přísady, které pneumatiku změkčují a umožňují dokonalou přilnavost i za
nízkých teplot. Dezén má také jiný tvar umožňující samočisticí schopnost pneumatiky. I když tvar dezénu není u moderní zimní Ořechovka pneumatiky vodicím faktorem. Tím je převažující charakteristika provozu vozidla. Jiný druh dezénu je třeba zvolit při provozu v horských podmínkách, tam je třeba upřednostnit záběrové schopnosti pneumatiky, ovšem na úkor jízdního komfortu a schopnosti pneumatiky brzdit a kadeřnicemi na Praze 6 Mydlářce