Na jednotlivé jízdenky se každý den jezdit nedá, ale když obyvatel Brna ví, že MHD bude jezdit, má možnost si zakoupit předplatní Dejvickou výměna autoskel jízdenku. Tato karta umožňuje využívat jízdu tramvají, trolejbusem, autobusem a dostane se i do určitých míst i vlakem. Cena předplatní Dejvická jízdenky je výhodná a kdo zde bydlí, měl by si ji zakoupit. I já jako student, který přes léto ve škole nejsem cca měsíce v roce, mám zakoupenou celoroční průkazku. Cena předplatní jízdenky pro pracující občany činí na zóny a celé Brno Kč. Proto mě nepřestane Hradčanská udivovat, jaké vznikají dopravní kolapsy v dopravních špičkách. Téměř v každém automobilu sedí jeden člověk, přičemž mohou jet od domu až před budovu zaměstnavatele MHD, ale této možnosti nevyužívají. Jsem si vědom, že výpočtem vyšlo Kč za pohonné látky a je to jen o čtvrtinu více než stojí předplatní jízdenka. Ale tento údaj je vypočten jen za jednu cestu do práce a zpět. MHD lze cestovat nespočetně a cena zůstává stále stejná. Je mi opravdu líto, že si lidé neumějí vážit kvalitní MHD, když ji mají dostupnou. ZÁVĚR autosklu Dejvické Automobil, ať rodinný, závodní, slavnostní, pracovní a mnoho dalších, se stal pojmem století. Zatím tomu nic nebrání ani v prvních desetiletích století. Je až neskutečné do jakých různorodých etap lidského života se automobil dostal. Dá se říci, že člověka v dnešní době provází od početí až po jeho smrt, neboť i jeho poslední cestu na hřbitov provádí vůz. Auto nejenom změnilo vzdálenosti ve
světě, rychlost cestování po souši, ale celý společenský život, hodnoty a zájmy člověka. Bohužel to vše má dopad především na zdraví lidí i přírody. Automobil můžeme chápat z mnoha pohledů. První je automobil jako vynález století. Při jeho počátcích hledali vynálezci samohyb nezávislý na koních či páře. První pokus byl už roku šlo o Papinův parní stroj. O několik různých výtvorů později cvičení pro děti nejblíže Prahy 6 Dejvické