silnicích. Při celkovém součtu zemřelých na silnicích dle Světové zdravotnické organizace WHO to dává milionu lidí a milionů zraněných za rok. srov. Novinky WHO, smrt na silnicích, Ve srovnání s největším lidským utrpením století způsobeném druhou světovou válkou, je počet obětí autonehod několikanásobně vyšší, neboť ve válce celkově zemřelo dle odhadů něco málo přes milionů lidí. Ale nehody se stávají každým rokem a s přibýváním aut, budou přibývat i mrtví na silnicích. Dalším výrazným problémem je působení auta na naše zdraví. Jak vlivem na plíce tak i na náš cholesterol a celkovou pohyblivost těla. Nejenom, že se špatně stravujeme, v práci či ve škole se autosklu Hradčanské stresujeme a po všem tom ještě nasedneme do auta. Tento styl života je velmi negativní na tělo, a proto mnoho lidí dostává v dnešní době Hradčanská infarkty po roce života. Co se týče pohyblivosti, tak jsme si až moc zvykli na cestování autem. Málo kdo z nás chodí pěšky či jezdí na Malostranská kole. Paradoxem je, že někteří lidé jedou autem po práci domů, vezmou oblečení na cvičení a jedou do posilovny. Zde dělají spinning, či jdou běhat na pás, po tréninku opět sednou do auta a vyrazí směrem domů. Málo z nás dojíždí do práce dlouhé trasy jako v USA nebo Kanadě. Proto by mohli lidé spojit dvě věci v jedno a do práce chodit pěšky nebo jezdit na kole. Ušetřili by čas a prospělo by to jim i přírodě. Ale bohužel už se to stalo tak běžnou součástí života, že někteří neujdou po silnici ani pár metrů. Nejhorší je, že opravy autoskla Hradčanskou
právě tito lidé křičí po čistém ovzduší, krásné přírodě, kde by mohli relaxovat. Výfukové plyny a jiné škodliviny vzniklé provozem