mnohem lepší, snadnější a účinný. Celý tento nápad je jen teorie, ale patří mezi uskutečnitelné. Všechny automobily registrované v oprava autosklo Můstku ČR, by měli výkon motoru zaškrcený. Řidič by mohl jet maximální rychlostí kmh, samozřejmě mimo vozy záchranné služby, hasičů a policie. Ti řidiči, co by ČR jen projížděli cizinci, by byli stejně sledováni, jako jsou sledováni i naši řidiči například v Rakousku. autosklo Můstek Tam policie zastaví vozidlo a kontroluje už jen z důvodu toho, že má českou poznávací značku. Někdo by namítal, že je to trochu diskriminační, ale tím pádem by bylo diskriminační i to, co mi přikazuje jet danou rychlostí. Pokud by toto opatření zachránilo, byť jeden lidský život, stálo by to o něm uvažovat. Působení dopravy na přírodní prostředí Podle mého je tato část o vlivu automobilu na přírodní prostředí velmi podstatná, neboť působí nejen na lidi, ale i na samotnou přírodu. Doprava nám sice pomáhá v ekonomickém životě, ale společnosti přináší i negativa. Např. produkuje mnoho škodlivin, hluku, vibrací a nepříznivým způsobem zabírá prostor v krajině. Dopravou se ve státní správě zabývá i obor územního plánování krajiny a sídel. Ten řeší subsystém dopravy, jenž je velkým Můstek problémem. Příčinou všeho je růst nároků na přepravní výkony a přitom neomezit jiné územní funkce, především bydlení, dále Národní třída nenarušit ekologickou stabilitu, udržet vodní zdroje atd. srov. ČSÚ doprava a životní prostředí, Dopravní infrastruktura je specifická
svým liniovým a hierarchickým charakterem tras. Vedle výstavby zcela nových dopravních cest dnes především dálnice a rychlostní silnice, musí řešit územní plány s rezervou pro nové obchvaty sídel, nové křižovatky a tzv. směrové a výškové závady v trasování Staroměstská existujících komunikací. srov. ČSÚ doprava a životní prostředí, Nejen silniční stavby a automobily ničí přírodní krajinu, ale i těžba surovin na pohonné hmoty a na stavbu automobilů. Dále jsou to škodliviny, které vznikají v továrnách při výrobě jednotlivých