tradicí tak vznikala auta s výkonnostním standardem dohromady s novým designem a zaručenou kvalitou. Tvary nárazníků zůstaly stejné, pokud to šlo, motorový prostor dostal na výšce kvůli sdílenému místu s chladičem a záď se celkově zvětšila. I dnes o těchto inovacích můžeme mluvit jako o nadčasové eleganci, která si i na počátku století užívá svůj návrat Tumminelli Obrázek Cadillac Series Sixty Donaldson Mezníkem se stal počátek let v Americe, kdy integrací všech částí vozu vznikly úspěšné řady sedanů. U těch byla zachována Staroměstská dominantní přední maska s mohutným nasávačem vzduchu, jež spolu se zaobleným tvarem automobilu, uprostřed horizontálně rozděleným linií, měla úspěch. V Americe tomuto trendu velely firmy Ford a General Motors, v Evropě Rover, Alfa Romeo a Fiat u menších aut se motor již autosklo Josefov automaticky přesouval dozadu, kufr naopak dopředu, čímž vznikaly vysoce kvalitní rodinné automobily Tumminelli Obrázek Chrysler Town Country Malostranská Newport Coupe Chrysler V letech také stále nebyly patrné rozdíly mezi obyčejným a sportovním vozem a ani designéři se neměli k tomu něco změnit. Trend, který započal v Evropě, s sebou přinesl i u rodinných vozů lepší aerodynamické vlastnosti a snížení celkové váhy, ale v mezích, které dovolovaly autům každodenní využití. Typickým znakem byly mimo jiné moderní proporce a čisté linie, motor umístěný do šířky níže mezi blatníky, velká okna zajišťující přehled na všechny strany a splývající záď Flow Shell to vše, s přemístěním Josefově autosklům
motoru dozadu, se v Evropě udrželo až do let a také první Porsche bylo realizováno v tomto stylu a jeho nástupce, Porsche taktéž Malina et al. Tumminelli léta lze označit také za pokusné roky, v nichž se designéři pokoušeli zařadit do fungování automobilů techniky, výměny autoskly Josefovu používané ve vesmíru. Tento trend však ovládl zejména Ameriku, design v Evropě zůstával strohý Malina et al. Obrázek Porsche Car in Picture Vliv války na vývoj designu automobilů byl obrovský, i když se to na první pohled nezdá. Přední návrhář General Motors Harley Earl byl natolik fascinován válečnými letadly, že jeho nápad, zkombinovat automobil s tvarem letounů, dal vznik stylu Rocket raketa automobily měly originální design u některých se na zádi začaly objevovat tzv. ploutve, zadní světla byla protáhlá do délky, nárazník měl tvar projektilu, kapota podobu rakety a z materiálů převažoval jako doplněk chrom a akrylové sklo. Všechny vzniklé studie tohoto období byly opravy autoskla Josefovem natolik extravagantní, že do praxe se musel uvést méně nápadný design Malina et al. Tumminelli Mnoho lidí o těchto vozech tvrdilo, že jde